Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash kabel m.m.
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 04-05-04 15:40

Hej

Jeg er ved at opbygge et lille hjemmestudie, lidt i stil med
http://www.sitecenter.dk/larstroels/brugerdefinerethtml/
og jeg vil derfor ud og købe nogle flash kabler, et par flash sko m.m.

Mine spm er:

1) Jeg bruger et Kodak DCS-520 kamera, der har et PC connector stik. Hvilket
kabel skal jeg købe hertil
2) Jeg skal bruge 2 hot shoes (eller hvad de hedder), som jeg kan sætte
sammen med mit kamera, ved hjælp af kabler. Er der noget specielt man skal
gå efter her ?
3) Mit kamera har kun en PC connector, og jeg skal jo affyre 2 flashes på en
gang, hvad hedder en sådan fordeler, og hvor kan den købes ?
4) Jeg mangler sådan nogle beslag til at sætte mine blitze fast til et
stativ, de skal også kunne holde en paraply, og hvis det er muligt, kunne
det være smart hvis man kunne få beslag hvor det også var pc connectorer.

Hvor henne kan man billigst købe ovenstående, er det noget jeg har glemt, er
der andre og smartere måder at gøre det på (altså sætte to blitze sammen
med mit kamera, og sætte 2 paraplyer (som jeg har) op foran).

hvis der er nogen der ligger inde med nogle af de ting jeg mangler, og gerne
vil sælge dem, kan de sende en mail, eller skrive et indlæg.

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : HKJ

Dato : 04-05-04 16:46

http://www.hama.co.uk/product.asp?productid=921§ionid=213

> [...]
er
> der andre og smartere måder at gøre det på (altså sætte to blitze sammen

http://www.hama.co.uk/product.asp?productid=387§ionid=213

Du kan selv se efter om de har mere du kan bruge.

Fra : Lars Troels

Dato : 04-05-04 19:12

Hej René

Næsten alle smådele jeg har brugt i mit "hjemmestudie" kan du finde på
www.hama-danmark.dk

Held og lykke med forehavendet. Du er velkommen til at maile til mig hvis du
har flere spørgsmål til opsætningen.

Hilsen

Lars T.
www.sitecenter.dk/larstroels