hvor finder jeg puzzle boble
Fra : ibber

Dato : 04-05-04 14:33

hvor finder jeg en fuld version så m,an ikke kun har tre fire muligheder for
så at skulle købe det

Fra : Zalza

Dato : 04-05-04 14:56

Prøv hos din lokale spilforhandler.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : JH

Dato : 04-05-04 15:36

ibber wrote:
> hvor finder jeg en fuld version så m,an ikke kun har tre fire muligheder for
> så at skulle købe det

Måske her:
www.spilpriser.dk

JH

Fra : ibber

Dato : 04-05-04 16:09

skvadderhoveder
hvis i ikke kan hjælpe så lad hellere være med at svare

Fra : ibber

Dato : 04-05-04 16:11

læs beskeden ordentligt
jeg søger et spil man ikke skal betale for det er trods alt en 15-20 år
gammelt spil
så åndsvage svar som prøv din spilforhandler
kan ikke bruges

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 04-05-04 16:16

"ibber" <12347@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> gammelt spil
> så åndsvage svar som prøv din spilforhandler

Hvis du vil have hjælp hjælper det i hvert fald ikke at du er uhøflig, og at
svare at du skal prøve din spilforhandler er da et yderst godt og kompetent
svar da du jo absolut intet skriver om at det er et 15-20 årt gammelt spil
du leder efter!

I øvrigt, det skulle ikke være Bubble Bobble du leder efter?

Mvh. Jacob

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-05-04 16:42

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kompetent
> svar da du jo absolut intet skriver om at det er et 15-20 årt gammelt spil

Nemmerlig, man opnår tit et bedre svar hvis man optræder høfligt

> I øvrigt, det skulle ikke være Bubble Bobble du leder efter?

Der findes faktisk et spil der hedder Puzzle Bubble, ganske underholdende
spil..
Jeg er helt sikker på at svaret findes på www.google.com

Mvh
Benjamin

Fra : ibber

Dato : 04-05-04 18:50

Ja og det har jeg netop downloadet
man kan spille en 7 - 8 gange så virker det ikke mere

kom med nogen gode bud så lover jeg at være høflig

Fra : Zalza

Dato : 04-05-04 17:56

> så åndsvage svar som prøv din spilforhandler
> kan ikke bruges

åndsvage ?..

Har faktisk fundet en side hvor ''Puzzle Bobble 2'' kan downloades..
men det link gidder jeg da ikke give dig - da det ikke er det du
efterspørger..

Ved ik hvad jeg skal skrive om dig.. men du ryger direkte på min black-list
- gidder da ikke bruge tid og båndbredde på dig, en anden gang.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : ibber

Dato : 05-05-04 10:40

black liste nå og ???
jeg har også fundet puzzle bobble 2 det er igen et trial demo verison hvor
man kun kan spille et x antal gange
"

Fra : Michael

Dato : 06-05-04 14:37

ibber wrote:
> black liste nå og ???
> jeg har også fundet puzzle bobble 2 det er igen et trial demo verison hvor
> man kun kan spille et x antal gange
> "

http://www.frozen-bubble.org/

ikke det du leder efter men ligner meget...

/Michael

Fra : ibber

Dato : 11-05-04 17:54

det var lige det jeg ledte efter men kan sgu ikke hitte ud af at hente det
ser ud til det er til linux
how to do it ??