Monsterkatten!
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 14:27

Hejsa!

Hvor stor er det "normale" for en kat at være der skal have killinger? Jeg
synes hende her ser helt vild ud!
"har lagt et billede i dk.binaer" under "killinger i vente"..

Vi kunne da også lige få et gæt på hvor mange killinger der kommer....

Hun er lige stor i begge sider, og det sidder flot..

-M&M

Fra : Crazy Camilla

Dato : 04-05-04 14:36

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi kunne da også lige få et gæt på hvor mange killinger der kommer....
>
> Hun er lige stor i begge sider, og det sidder flot..

Hej.

Den ser godt nok tykmavet ud.
Jeg tror der kommer 18!

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Linda Christensen

Dato : 04-05-04 15:07

M&M skrev:
> [...]
>
> Vi kunne da også lige få et gæt på hvor mange killinger der kommer....
>
> Hun er lige stor i begge sider, og det sidder flot..

hvordan kommer jeg til og se biledet???

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane

Dato : 04-05-04 16:32

Linda Christensen skrev i <news:4097a388242a0@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> hvordan kommer jeg til og se biledet???

Prøv dk.binaer: news:<40979aad$0$490$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>

Jane

Fra : Strid

Dato : 04-05-04 15:29

du godeste
Jeg syntes måske du skal rende en tur til dyrlægen for at være sikker på
det "bare" er killinger.

Jeg er kendt for at være pylret med vores katte, men stadig

Astrid

Fra : Jane

Dato : 04-05-04 16:31

M&M skrev i <news:40979a56$0$436$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Hvor stor er det "normale" for en kat at være der skal have killinger?
> Jeg synes hende her ser helt vild ud!

Øhmn hun ligner en der har slugt en ballon!
Jeg har heller aldrig nogensinde set en så stor kat.

Jane

Fra : Pia Nave

Dato : 04-05-04 18:41

Jane wrote:

> Øhmn hun ligner en der har slugt en ballon!
> Jeg har heller aldrig nogensinde set en så stor kat.
>
> Jane

Hejsa

Hvis billedet ikke er fake, så synes jeg at i skulle drage en lille tur
til dyredoktoren.....bare liiiige for en sikkerhedsnålsskyld.

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : lisbeth steen

Dato : 04-05-04 20:13

> Jane skrev:

> Øhmn hun ligner en der har slugt en ballon!
> Jeg har heller aldrig nogensinde set en så stor kat.
>
> Jane

kunne nogen ikke være sød og skære det link ud i pap for mig - jeg
fatter simpelthen ikke 2 centimeter af hvordan i finder det billede????

Med venlig hilsen
lisbeth steen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jan Holm

Dato : 04-05-04 20:55

lisbeth steen wrote:
> kunne nogen ikke være sød og skære det link ud i pap for mig - jeg
> fatter simpelthen ikke 2 centimeter af hvordan i finder det
> billede????

Du har postet via en hjemmeside, og noget tyder på at du ikke
kender til nyhedsgrupper. Det bør du gøre noget ved ,-) Det er
en længere historie som er rigtig godt forklaret her
http://www.usenet.dk/

Internettes største videns og informationskilde.

Mvh
Jan Holm

Fra : zasha

Dato : 04-05-04 21:27

> [...]
> en længere historie som er rigtig godt forklaret her
> http://www.usenet.dk/
>
> Internettes største videns og informationskilde.

Har lagt billedet til Lisbeth her:

http://chocolade.dk/monsterkatten.html

Så kan hun læse om usenet, når hun har kommet sig over synet :o

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://chocolade.dk
og
http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : zasha

Dato : 04-05-04 21:25

<klip> kunne nogen ikke være sød og skære det link ud i pap for mig - jeg
> fatter simpelthen ikke 2 centimeter af hvordan i finder det billede????
>

> Med venlig hilsen
> lisbeth steen

Hej Lisbeth

Jeg har lagt billedet på min HP til dig:
http://chocolade.dk/monsterkatten.html

Du kan også finde det hvis du henter nyhedsgrupper via dit mailprogram, så
hedder gruppen dk. binaer
Men nu kan du ihvertfald se kæmpekatten :o
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi, der gætter på 9 killinger :))

Fra : Linda Christensen

Dato : 05-05-04 10:36

hejsa
tak fordi du sendte biledet til mig igår!!
som jeg skrev er det godt nok en meget stor kat...hvis jeg skal se på
den ud fra den huskat jeg en gang hade som fik 7 killinger og hun så
ikke ud af noget jeg hade gættet på 4 den gang ja så vil jeg tro din
skal ha 14 : )

er spændt på og høre hvor mange hun får, for jeg går ud fra du skriver
når det sket : )

held og lykke og god fornøjelse til dig og misse mor

Fra : Leyna

Dato : 07-05-04 06:49

On Tue, 4 May 2004 15:27:01 +0200, "M&M" <milla snabela jyde punktum
dk> wrote:

>Hejsa!
>
>Hvor stor er det "normale" for en kat at være der skal have killinger? Jeg
>synes hende her ser helt vild ud!

Det ligner altså et fake billede. Hvis min kat så sådan ud ville jeg
få den en tur til dyrlægen. Den ligner en der skal punkteres snarere
end at føde!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-04 21:37

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hej!

Det er IKKE et fake-billede! Tøsen nedkom med 6 små velskabte mislinger i
nat

Så hvis der er nogen der er interreseret i en misling om 12 uger, så sig til

M&M

Fra : Leyna

Dato : 08-05-04 07:28

On Fri, 7 May 2004 22:37:26 +0200, "M&M" <milla snabela jyde punktum
dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Det er IKKE et fake-billede! Tøsen nedkom med 6 små velskabte mislinger i
>nat

Tillykke med det. Jeg har dog aldrig set noget lignende. Håber at
"gassen er gået af ballonen" nu...?!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jane

Dato : 08-05-04 21:32

M&M skrev i <news:409bf3b4$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Det er IKKE et fake-billede! Tøsen nedkom med 6 små velskabte
> mislinger i nat

Jeg vil meget gerne se et billede, jeg forestiller mig
nogle monsterkillinger og kan slet ikke få tanken ud
af hovedet - jeg har mareridt om 2 kilos killinger
der ligner tumlinger... please post et foto? Hvis du
ikke har en hjemmeside så brug evt megapixel.

Jane
--
http://megapixel.dk/albums/viskategori.php?id=51

Fra : zasha

Dato : 11-05-04 21:18

> [...]
> nat
>
> Så hvis der er nogen der er interreseret i en misling om 12 uger, så sig

Stort tillykke med de 6 mislinger *smil*
Jeg ville også meget gerne se et billede af dem, og vide hvormeget de vejede
vved fødslen?