MS Windows
briani 27239
Hvilket motherboard ?
Fra : Peter Jensen

Dato : 04-05-04 11:45

Jeg har en klon pc. Jeg vil gerne finde ud hvilket motherboard der sidder i.
Findes der et DOS program som kan finde informationer til mig ? Hvis JA,
link. TAK

Fra : Eg

Dato : 04-05-04 13:10

On Tue, 04 May 2004 12:44:42 +0200, Peter Jensen wrote:

> Jeg har en klon pc. Jeg vil gerne finde ud hvilket motherboard der sidder
> i. Findes der et DOS program som kan finde informationer til mig ? Hvis
> JA, link. TAK

Hvis det eneste svar du accepterer er et link til et program, som
med sikkerhed kan det du efterlyser, skal du ikke læse videre...

Jeg har endnu ikke været udefor, at man ikke kunne finde bundkort
fabrikanten ved at kigge på selve bundkortet (Dvs åbne computeren).

Ellers:

En hurtig søgning på google gav dette link, som du måske (Ved ikke om
det også kan køre fra en kommandofortolker) kan bruge til noget:

http://www.karlsforums.com/downloads.htm

Kig under MotherBoard Detector Bios Wizard"

På eget ansvar naturligvis!

/Eg

Fra : Leony

Dato : 04-05-04 13:53

In news:vuKlc.53$YB4.48@news.get2net.dk,
Peter Jensen typed:

http://www.hwinfo.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-05-04 17:13

On Tue, 4 May 2004 12:44:42 +0200, "Peter Jensen"
<peter1969@removemeofir.dk> wrote:

>Jeg har en klon pc. Jeg vil gerne finde ud hvilket motherboard der sidder i.
>Findes der et DOS program som kan finde informationer til mig ? Hvis JA,

Har intet link, men Ultimate Boot CD ver. 2.21 har AIDA16 "onboard".

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen