T28 datakabel/software & batteri
Fra : Jacob

Dato : 01-05-01 00:08

Hej.
Jeg vil gerne have mulighed for at konfigure min t28 fra min pc. Ud over at
jeg selvfølgelig skal bruge et datakabel så skal jeg jo også bruge noget
software. Følger denne software med når man køber et datakabel eller
kan/skal det downloades et eller andet sted på Internet?

Jeg så at de på thansens hjemmeside har et 1400ma batteri til t28. Hvor
meget større er det i forhold til det batteri der følger med til telefonen?
Altså ikke kapaciteten men rent fysisk.

--

Hilsen/Regards Jacob - http://home.get2net.dk/dx

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 01-05-01 19:01

hvis det skal foregår rigtig skal du bruge en modem der hedde DI28 og som
kører infrarød, og der følger softwaren med.

Fra : Jacob

Dato : 02-05-01 15:25

"Kenneth Pedersen" <apollo14@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> hvis det skal foregår rigtig skal du bruge en modem der hedde DI28 og som
> kører infrarød, og der følger softwaren med.

Ja men jeg mener da at have læst at man kan bruge et datakabel. For et kabel
er vel noget billigere end modemet. Jeg skal på ingen måde bruge den til
Internet men kun til at konfigurere menuerne og redigere i telefonbogen.

--

Hilsen/Regards Jacob - http://home.get2net.dk/dx

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 01-05-01 21:14

"Jacob" <(remove)dx@get2net.dk> skrev:

> [...]
Hvor
> meget større er det i forhold til det batteri der følger med til

Jeg har lige købt et T-Hansen batteri til min GF788, det skulle være på
800mAh. De originale er kun på 650mAh. Det nye batteri er ikke en skid
værd, det kan ikke holde spændingen oppe. Hvis jeg var dig, så ville jeg
kun købe originale Eriksson batterier, også selvom de på papiret er
'mindre'.

--
Rasmus

Fra : Jacob

Dato : 02-05-01 15:28

" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt et T-Hansen batteri til min GF788, det skulle være på
> 800mAh. De originale er kun på 650mAh. Det nye batteri er ikke en skid
værd.

Ok så holder jeg mig fra det.

--

Hilsen/Regards Jacob - http://home.get2net.dk/dx

Fra : Martin Jensen

Dato : 02-05-01 16:54

> software. Følger denne software med når man køber et datakabel eller
> kan/skal det downloades et eller andet sted på Internet?

Jeg ved ikke om det følger med kablet men alle ericssons programmer til
deres telefoner kan hentes
http://mobileinternet.ericsson.com

--
Mvh.
Martin

- Eat The Fish -
www.eatfish.dk

Fra : Jacob

Dato : 04-05-01 05:47

"Martin Jensen" <martin@eatfish.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om det følger med kablet men alle ericssons programmer til
> deres telefoner kan hentes
> på http://mobileinternet.ericsson.com

Tak.

--