Fartkontrol på strækninger med 130 km/t?
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 08:12

Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t? Nu
har jeg kørt knap 1000 km motorvej siden i fredags og alle de steder
der har været fartkontrol, har været på 110 strækninger.

/Brian

--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 04-05-04 08:29

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> wrote
in message news:0fge90tmvrbuhd6mcnt93lo4p25rtp0ltp@4ax.com...
> Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t? Nu
> har jeg kørt knap 1000 km motorvej siden i fredags og alle de steder
> der har været fartkontrol, har været på 110 strækninger.

Jeg har ikke set en enste fartkontrol endnu, hverken på 110 eller 130
strækninger på ruten mellem Herning - Århus

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 08:48

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke set en enste fartkontrol endnu, hverken på 110 eller 130
> strækninger på ruten mellem Herning - Århus

Århus politi har iflg. et dagblad heller ikk været på raid i nu pga
cykelløb og 1.Maj.

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 04-05-04 16:51

> Jeg har ikke set en enste fartkontrol endnu, hverken på 110 eller 130
> strækninger på ruten mellem Herning - Århus

Det er vist meningen du ikke skal se dem, og det er jo lykkedes godt må man
sige:

Der er knaldet 37bilister på strækningen, hvoraf 4 har mistet pappet.

Filosofien er absolut kontrol, så iflg en betjent så måler de på stort set
samtlige bilister på strækningen.

Synes ellers ikke den aktuelle strækning er farlig, og der går ret langt
mellem nogen træder ved siden af.

Men hvis det passer med de 37overtrædere så er det da beviset på at
bvilisterne kører aldeles fremragende(husk på de siger det er med absolut
kontrol!)

Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-05-04 08:35

Brian B. Christensen wrote:
> Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t? Nu
> har jeg kørt knap 1000 km motorvej siden i fredags og alle de steder
> der har været fartkontrol, har været på 110 strækninger.

Ja. De stod på vej mod Herning ca. 5-10 km fra Herning søndag formiddag...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 17:29

meddelelse news:409747a9$0$20625$14726298@news.sunsite.dk...
> Brian B. Christensen wrote:
>
> Ja. De stod på vej mod Herning ca. 5-10 km fra Herning søndag formiddag...

Øv ja - nærmere betegnet 273 meter fra 80,6 km mod vest og det er 130 km/t
zone

--
Fartbøllen fra Ejstrupholm
VW Jetta 1,6 TD

Fra : Mikael L

Dato : 04-05-04 21:49

"John fra Ejstrupholm" <john.h(snabelA)madsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4097c4c8$0$284$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> meddelelse news:409747a9$0$20625$14726298@news.sunsite.dk...

> Øv ja - nærmere betegnet 273 meter fra 80,6 km mod vest og det er 130 km/t

Hvad lød regningen på?

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 17:41

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> formiddag...

> Hvad lød regningen på?

Målt til 163 km/t -3% giver 158 km/t = 1000 i bøde og 1000 i
højhastighedstillæg.
--
John fra Ejstrupholm
VW Jetta 1,6 TD

Fra : Claus Smith

Dato : 04-05-04 10:23

Omkring Ringsted på Vestmotorvejen og omkring Haslev på Sydmotorvejen har
jeg set dem, begge strækninger med 130 km/t.

Claus Smith - Volvo 440

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 04-05-04 10:27

Brian B. Christensen wrote:
> [...]
> har jeg kørt knap 1000 km motorvej siden i fredags og alle de steder
> der har været fartkontrol, har været på 110 strækninger.

Søndag formiddag stod de på den nye motorvejsstrækning fra Århus mod
Silkeborg på broen over motorvejen lige efter 110 Km/t zonen ophørte... I
øssjask regnvejr med torden og hele moletjavsen - damn det må være surt...

Fra : Peter G C

Dato : 04-05-04 12:00

"Jesper Thomsen" <x9jep@ATthomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Søndag formiddag stod de på den nye motorvejsstrækning fra Århus mod
> Silkeborg på broen over motorvejen lige efter 110 Km/t zonen ophørte... I
> øssjask regnvejr med torden og hele moletjavsen - damn det må være surt...

Så dem ikke - de gav nok hurtigt op

/Peter

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 04-05-04 13:10

Peter G C wrote:
> "Jesper Thomsen" <x9jep@ATthomsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Så dem ikke - de gav nok hurtigt op
>
> /Peter

Sikkert ikke - det er begrænset hvor mange der gider køre for hurtigt når
det regner så meget som det gjorde da jeg kørte forbi ved 9-tiden.... Men de
havde måske regnet med at fange nogle motortosser på vej til Jyllandsringen
der liiige skulle lege Jason Watt på vejen

Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-05-04 05:59

Jesper Thomsen wrote:
> Men de havde måske regnet med at fange nogle motortosser
> på vej til Jyllandsringen der liiige skulle lege Jason Watt på vejen

Så længe de leger Watt og ikke J. Nielsen, så er det sgu i orden...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Don H.

Dato : 04-05-04 13:40

Brian B. Christensen wrote:
> Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t? Nu
> har jeg kørt knap 1000 km motorvej siden i fredags og alle de steder
> der har været fartkontrol, har været på 110 strækninger.

Søndag middag stod de MANGE steder på strækningen Ballerup - Vordingbord, og
om eftermidagen lige så...

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 04-05-04 17:21

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse

> Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t?

Yes, desværre

To gange på strækningen Kolding - Esbjerg (Igår og idag)

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 17:25

skrev i en meddelelse news:0fge90tmvrbuhd6mcnt93lo4p25rtp0ltp@4ax.com...
> Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t? Nu
> har jeg kørt knap 1000 km motorvej siden i fredags og alle de steder
> der har været fartkontrol, har været på 110 strækninger.

Jeg mødte ingen fartkontroller på 130-strækninger lørdag på distancen
Aalborg - Værløse - Men til gengæld mødte vi en ordentlig røvfuld HA'ere på
Ejer Bavnehøj, så lidt har ordensmagten nok alligevel haft at lave ;oD

De eneste radarkontroller jeg så, var en enkelt ved Odense i østgående, og
lige efter Storebælt i vestgående.

VenHils
Peter (der kørte 14,7 km. pr. liter Aalborg - Værløse retur på
vinterdæk..... Juryen voterer stadig hvilke alu'er Meganen skal pyntes med
..o))

Fra : phk

Dato : 04-05-04 22:25

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:0fge90tmvrbuhd6mcnt93lo4p25rtp0ltp@4ax.com...
> Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t?

Jep, midt mellem Esbjerg og Kolding samt lige uden for 110km grænsen ved
Esbjerg.

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 18:43

On Tue, 04 May 2004 09:12:24 +0200, Brian B. Christensen <b r i a n
s n a b e l a b r i n c h d o t i t> wrote:

>Er der nogen som har set fartkontroller hvor der må køres 130 km/t?

Vejle - Århus, fredag. Jeg husker ikke den eksakte placering, men
undgik med nød og næppe en fældeklapper (rent held, idet den målende
betjent blev forstyrret af en kollega, lige idet han ville "skyde"
mig). De stod "ude i buskene" på en bro...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : JJ

Dato : 08-05-04 19:27

Ja tænk sig at politiet skal stå og gemme sig for at skrive folk der kører
20-30 km for hurtigt.
sygt...
(KK9

Fra : Jan Petersen

Dato : 08-05-04 19:49

Sdrjl - nærmere bestemt Hammelev frakørsel og Rødeko frakørsel

Mvh Jan Petersen - 137 1/2