Forsalg til Harry Potter 3
Fra : Zif

Dato : 04-05-04 07:31

Nogen der ved hvornår ovenstående starter?

Zif

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-05-04 10:06

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNemail.dk> writes:

> Nogen der ved hvornår ovenstående starter?

"Cirka en måned før premieren" siger de i Imperial, så det kan jo være
når som helst nu.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Zif

Dato : 05-05-04 07:42

Ok, de skriver nok en mail, ligesom de lige har skrevet at forsalget til
Troya og The day after tomorrow starter idag og imorgen.

Zif

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-05-04 11:30

On Tue, 4 May 2004 08:31:10 +0200, "Zif" <peter.hedegaard@FJERNemail.dk>
wrote:

>Nogen der ved hvornår ovenstående starter?

Cinemaxx giver følgende dato: Forsalget starter 31. maj!

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.