Toyota Prius ??
Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-05-04 03:07

Nogen der kender til "dyret" jeg har netop købt mig een af slagsen til 133
000 Skr og ville lige høre om nogen havde ideer til hvad der ku være skidt
eller godt, noget specielt man skal kigge efter på sådan en hybrid maskine
?!?

---

Fra : TG4600

Dato : 04-05-04 09:36

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> eller godt, noget specielt man skal kigge efter på sådan en hybrid maskine

Den ser da spændende ud, men prisen i DK er ikke til at spøge med ;-(

Fra Toyota DK har jeg netop hentet følgende info:

Vi forventer introduktion af Prius i juni
og vi forventer at priserne starter fra kr 428.000 ;-(

Prius er ikke godkendt fra fabrikken til påhængskøretøj.

Egenvægt: 1300 kg
Totalvægt: 1725 kg

/TG