Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leje, fotoudstyr?
Fra : Mic Holm

Dato : 03-05-04 22:47

Hvor kan man leje foto udstyr i københavn?

Jeg skal bruge 2 battery packs ala Quantum Turbo eller lign. - med kabler
til Canon 550EX. Jeg skal også bruge et Canon DSLR hus til backup. Jeg
skyder med et 10D, så et 10D, 300D, D60 1Ds eller 1D (Mk I eller II). Jeg
skal muligvis også bruge objektiver, 16-35 2.8L (eller lign?) 24-70mm 2.8L
og et 70-200 2.8L og soft-boxes til 550EX.

Er der nogen der ved hvem der udlejer den slags?

--M

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 04-05-04 00:02

On Mon, 3 May 2004 23:47:27 +0200, "Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden -
erne> wrote:

>Er der nogen der ved hvem der udlejer den slags?

C/av og Goecker. Jeg bruger selv C/av og har intet andet end lovord
tilovers for deres service.

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/