Cigartænder-stik i USA
Fra : DS

Dato : 03-05-04 22:48

Hey alle

Da jeg skal på ferie i USA snart, og jeg skal køre derover, og medbringer
selv et GPS-system, så ville jeg høre om der er nogen der ved om man i USA
bruger samme cigartænder-stik type som her i Europa? Og om der ligeledes er
tale om 12V?

Så ved jeg nemlig om mit udstyr kan bruges i den lejede bil

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh
Daniel

Fra : ///JJ

Dato : 03-05-04 23:41

DS wrote:
> Hey alle
>
> Da jeg skal på ferie i USA snart, og jeg skal køre derover

God tur over atlanten *GGGG*

Mvh
///JJ

Fra : DS

Dato : 04-05-04 00:06

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> God tur over atlanten *GGGG*

Hehe

Fra : Christabel & Anders

Dato : 04-05-04 00:28

Mon det er en amfi bil han har lejet? ellers bliver der nok noget vådt i
kabinen!

Anders

Fra : npw

Dato : 04-05-04 10:23

Sjovt som blot to bogstaver kan ændre meningen!

Køre derover - køre derovre.
God tur, de bruger 12 volt, stikkene kender jeg ikke, men mon ikke det er
de samme som her, jeg har ikke set andre typer i forskellige bilmærker?
Hilsen Niels W.

Fra : Per

Dato : 04-05-04 11:19

>ved om man i USA bruger samme cigartænder-stik type som her i Europa? Og om
der ligeledes er tale om 12V?

Jep 12 volt og samme type stik ihvertfald i de 5 biler jeg har kørt i
derovre.

God tur.

Mvh.
Per

Fra : Danny

Dato : 04-05-04 16:23

> Jep 12 volt og samme type stik ihvertfald i de 5 biler jeg har kørt i
> derovre.

jep det samme som her hjemme