beboermøde, opfølning!
Fra : Flemming N.

Dato : 03-05-04 22:14

Så blev der afholdt beboermøde i vores bebyggelse, der var mødt
rigtigt mange op for at brokke sig over det forslag med at forbyde
dyr, så enden blev at forslaget blev pillet af bordet *S* Det er jeg
rigtigt glad for...

Mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Allan

Dato : 03-05-04 22:17

-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure?
..O'Dowd) -

Det er da for godt En rigtig god 'ending'

Allan

Fra : Flemming N.

Dato : 03-05-04 22:26

On Mon, 3 May 2004 23:16:44 +0200, "Allan"
<allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> wrote:

>Det er da for godt En rigtig god 'ending'

Det belev også et rigtigt langt møde, normalt tager det ca. 2 timer.
Da jeg gik hjem havde det varet fra klokken 19 til klokken 23 *S* og
var endnu ikke færtig *S* Men ja, jeg er meget tilfreds med
udfaldet...

Mvh,

Flemming

Fra : Jokerman

Dato : 04-05-04 10:44

> [...]
-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure?

Hej

Jamen, tillykke da. Men det er nok en kamp du kommer til at kæmpe flere
gange. Det skal desværre nok komme op igen. Det er min erfaring med det. Den
bedste måde at forhindre det på er at komme med i bestyrelsen, men jeg ved
godt det er et voldsomt skridt at tage. Under alle omstændigheder vil jeg
godt vide hvilke argumenter der blev brugt, og om du var med i debatten. Men
igen til lykke

Hilsen Jokerman

Fra : Flemming N.

Dato : 04-05-04 16:32

On Tue, 4 May 2004 11:43:46 +0200, "Jokerman"
<h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> wrote:

>Jamen, tillykke da. Men det er nok en kamp du kommer til at kæmpe flere
>gange.

Jeg har boet her i bebyggelsen i 14 år det har aldrig været oppe at
vende før. Blokkene er ca. 30 år gammel, og det har aldrig før været
på tale at man ikke skulle have dyr her. For et stykke tid sidste blev
det bestemt at man kun må have en hund eller kat.

Jo, jeg deltog i debatten, nogle af de argumenter der blev brugt var
bl.a at folk ville flytte hvis man ikke må have dyr her, lejlighederne
er gamle, dyre og ikke særligt velholdte, og det er meget nemt at få
en bedre lejlighed til mindre penge her i byen. Der blev også snakket
livskvalitet, om hvorfor man flyttede ind i en bebyggelse hvor det var
tilladt at have dyr hvis man ikke har lyst til at se dyr omkring sig.
Der var mange ting oppe at vende, men jeg tror faktisk at mindst 90%
af de fremmødte alligevel ikke syntes at det var en god ide at helt
afskaffe dyrehold.

Mvh,

Flemming