Husk TopGear på TV3+ kl. 23.40 og én time ~
Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-04 22:01

Se Subject - for de der går sent i seng.

M.v.h.

Fra : Sønne!

Dato : 03-05-04 22:24

JA NEMLI' JA!.... v

Fra : Ken Sørensen

Dato : 03-05-04 22:25

UUH YEEEARRRHH - sidder og venter spændt!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-04 19:50

Sønne! wrote:
> JA NEMLI' JA!.... v

Så så, Kåre

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jens-Ole H. Møgelmos~

Dato : 04-05-04 07:35

Aaaaaarrrrrggghh!!! Jeg kunne sgu' ikke holde mig vågen..
Bliver det ikke godt nok genudsendt søndag?

Mvh. Jens-Ole Møgelmose

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 04-05-04 11:37

"Henrik B." wrote:

> Se Subject - for de der går sent i seng.

Sgu og for helvede.. I årevis har 3+ fyldt stuerne med reklamer,
Ricky Lake og alt muligt bras.. Igår sender de så endelig en
Lamborghini-special og lige som "ham den druknede" bag rattet i en
Countach siger "Now, check out this incredible sound", ryger
signalet på 3+. Samtlige andre kanaler virker fint og jeg kan se
både TV shop og VM i gymnastik, men Lamborghini'er er der ikke
flere af..

Nå, der er noget med at det bliver genudsendt, right?

--
Hygge..
Thomas

Fra : Søren Blom

Dato : 04-05-04 23:04

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev

> Nå, der er noget med at det bliver genudsendt, right?

Hvis I sender mig en blank DVD, så kan jeg give laver en DVD med de to
afsnit fra mandag 3. maj på DVD, da jeg tilfældigvis optog dem.
Kontakt mig på mail, hvis det har nogens interesse.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 04-05-04 23:56

"Søren Blom" wrote:

> Hvis I sender mig en blank DVD, så kan jeg give laver en DVD med de to
> afsnit fra mandag 3. maj på DVD, da jeg tilfældigvis optog dem.
> Kontakt mig på mail, hvis det har nogens interesse.

Tak for tilbuddet, jeg starter lige med at se om jeg husker at
fange genudsendelsen, ellers vender jeg tilbage..

--
Hygge..
Thomas