Problemer med Ericsson T65
Fra : Torben S. Frederikse~

Dato : 03-05-04 20:55

Hej
Jeg har ovenstående telefon som har et par fejl.
Det er ikke alle opkald udefra der går igennem. f.eks. Jeg ringer hjem og vi
bliver enige om at hun lige ringer mig op, så er det først tredie gang at
opkaldet går igennem. Hvis der lægges en besked på telefonsvareren får jeg
at vide via sms at der er ankommet en besked.

Jeg talte med en forhandler der sagde at det nok var en god ide at opdatere
softvaren i den.
Er der nogen der kan henvise til en hjemmeside der beskriver hvordan det
gøres?
Er der evt. en der kan gøre det omkring Vejle?

En anden dum tig er hvis jeg lægger den uheldigt på bordet mister den
tilsyneladende forbindelsen til sim kortet, som den beder mig om atindsætte.
Er der nogen der har et fif til løsning af dette.

På forhånd tak.
Torben Frederiksen

Fra : Georg

Dato : 03-05-04 21:27

Hmm. Din t65 lider åbenbart af dèt som er meget typisk for denne model.
Kender en, der fik repareret sin 7 gange med fejl som du beskriver. Indstil
dig på en lang og sej kamp, eller anskaf dig en ny. Hold dig væk fra SE
t68i, da den også har en del problemer med netkontakt.

Georg