Ældre Stationscar spørgsmål
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-05-04 20:31

Hejsa

Vi har kigget lidt på stationscar og jeg er helt pjattet med en Mitsu
Galant, men desværre lider denne som mange andre af at have skærmkasserne
inde i baggagerummet. Jeg ved at Mercedes ikke lider af dette, men er der
andre bilmærker/modeller hvor man har et "helt" bagagerum?

Stef

Fra : Peter G C

Dato : 03-05-04 20:32

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inde i baggagerummet. Jeg ved at Mercedes ikke lider af dette, men er der
> andre bilmærker/modeller hvor man har et "helt" bagagerum?

Citroen Xantia .... er ikke så plaget af det så vidt jeg husker.

/Peter

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 03-05-04 20:39

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Citroen Xantia .... er ikke så plaget af det så vidt jeg husker.

Ej heller Ford Mondeo......

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-05-04 21:01

> Ej heller Ford Mondeo......

Jeg har fået fortalt at mondeo'en skulle være større end Volvo, kan det
bekræftes?

Stef

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 04-05-04 14:50

> Jeg har fået fortalt at mondeo'en skulle være større end Volvo, kan det
> bekræftes?

Hmmm...godt spørgsmål, jeg kender ikke lige nogen som har en Volvo st.car,
så det må jeg lade stå hen i det uvisse.......

Men der kan være 44 rammer Øl i mine forældres Mondeo (stationcar)... altså
i bagagerummet alene

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 07:32

On Tue, 4 May 2004 15:50:01 +0200, "Jacob Bjørn"
<papabearFJERNDETTE@ugidelig.com> wrote:

>Hmmm...godt spørgsmål

Et lidt bredt spørgsmål måske..... :)
En Volvo ér større: www.autoweek.nl