SMS over GPRS
Fra : Jakob Skipper Nielse~

Dato : 03-05-04 20:14

Hej

Jeg vil lige hører om i ved hvad det koster at sende en SMS over GPRS, er
der nogen besparelse ved at bruge GPRS fremfor GSM hvor det koster 20 øre?

Jeg har Telmore.dk, det koster 10kr pr. MB for GPRS.

Mvh.
Jakob Skipper Nielsen

Fra : Carina

Dato : 03-05-04 20:42

"Jakob Skipper Nielsen" <jsn@remove_this_fjong.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg vil lige hører om i ved hvad det koster at sende en SMS over GPRS, er
> der nogen besparelse ved at bruge GPRS fremfor GSM hvor det koster 20 øre?

Du betaler stk. pris på sms, uanset hvordan du sender dem

VH.

Carina

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-04 20:44

> Du betaler stk. pris på sms, uanset hvordan du sender dem

Udover de 20 øre betaler han også GPRS-takst.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : mullerman

Dato : 04-05-04 10:52

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe hos dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> Udover de 20 øre betaler han også GPRS-takst.
>
> --
> Mvh.
> Jeppe Vestergaard, Aalborg
> Erstat "hos" med @ i min email-adresse.

Ja præcis, de er nogle snu sataner de teleselskaber... men ellers kunne man
jo også sende flere tusinde sms'er for 10 kr...

Martin

Fra : Onkel Ond

Dato : 07-05-04 19:56

Telmore tager kun de 20 øre, uanset om du sender via gsm eller gprs -og
så længe de koster 20 øre stykket, bliver det vel lidt svært at sende
flere tusinde for en 10'er...

Jakob