Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Pludselig fejl i IE ved spil på TV2
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 03-05-04 18:54

Hej

når jeg spiller på TV2 (ex. whist) så afbryder explorer pludseligt og siger,
at der er en fejl som jeg kan sende. Det sker ofte, men ikke på andre
tidspunkter end når jeg spiller. Hvad kan være problemet? Jeg har XP og IE6.

Hvis jeg afinstallerer programmet, kan det så hjælpe? Hvordan geninstallerer
jeg?? Når jeg nu ikke har installeret programmet, hvordan får jeg så fat i
det på nettet?

Kennet

--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Nicky Precht

Dato : 04-05-04 09:46

Pernille og Kennet wrote:
> [...]
> jeg?? Når jeg nu ikke har installeret programmet, hvordan får jeg så fat i

Bare for at få det helt præcist:
Når du bruger whist på spil.tv2.dk, går internet explorer 6.0 ned til
tider, og spørger om du ønsker at sende en fejlrapport.

Du ønsker at geninstallere internet explorer 6.0.
Det er tricky, men flere postings for nylig, beskriver processen eller
henviser til sider, hvor det er beskrevet.

Prøv først universalmidlet:
Tøm din cache og sæt størrelsen ned til måske 10 MB.
Rens computeren for eventuel spyware. (http://www.lavasoft.de)
Scan computeren for eventuel virus.
(http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp)
Installer opdateringer fra MS update side
(http://windowsupdate.microsoft.com)

Hvis det stadig ikke hjælper, så prøv at fjerne nogle af de plugins, der
er installeret.

Anden sidste udvej er at geninstallere IE. Men det burde ikke være
nødvendigt...

Sidste er at geninstallere Windows.

/Nicky

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 04-05-04 10:09

> Prøv først universalmidlet:
> Tøm din cache og sæt størrelsen ned til måske 10 MB.

Hvad er cache, og hvordan nedsætter jeg den?

Kennet

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-05-04 10:22

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er cache, og hvordan nedsætter jeg den?

Funktioner - Internetindstillinger - faneblad Generelt - tryk på knappen
Indstillinger - der kan du sætte den til 10 Mb - tryk på OK - Vælg Slet
filer - tryl på OK
Så er begge ting gjort
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-05-04 10:24

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40976066$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>tryl

Der skal selvfølgelig stå tryk, der er intet magisk ved det

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk