Korhårscollie-opdrætter?
Fra : B Frey

Dato : 03-05-04 16:25

Jeg vil meget gerne i kontakt med opdrættere af korthårede collies.
Tilsyneladende er der ikke nogen der er tilknyttet DKK - kan det virkelig
passe?

Mvh
B Frey

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 03-05-04 17:01

Hej B

Der findes opdrætter af korthårede collier, du skal kikke på hjemmesiden
Dansk collie klub www.collieclub.dk/dk/gen/forside_frame.htm

Mvh.
Hanne Brøgger.

Fra : Louise

Dato : 04-05-04 09:24

JO, der er da en del. Jeg har ikke selv collie, så kender dem ikke,
men prøv at kontakte specialklubben. Eller hvad med DKK-s hvalpeliste?

Nogle bekendte af mig har en korthårs; jeg mener at den kommer fra en
kennel på Fyn (?) der hedder Si-si's.

Louise

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 04-05-04 12:30

Si-si kendlen er fra Skødstrup tlf 86993696.

V H Gitte

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 04-05-04 12:32

Kennel Si-si er fra Skødstrup tlf 86993696.
V H Gitte