VW Caravelle 2.0 luftkølet benzin olieforb~
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 03-05-04 14:50

Hej

Hvor meget olie bruger din Transporter/Caravelle 79.82 luftkølet
1.6/2.0 benzin pr. 1000 km?

Der er sikkert ikke mange der kan svare på denne mail, da der jo ikke
er så mange af de biler på vejene mere...

/JJ

Fra : pcman

Dato : 03-05-04 19:59

"Jens Jakob Andersen" <jj92@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er sikkert ikke mange der kan svare på denne mail, da der jo ikke
> er så mange af de biler på vejene mere...

Hej.
Jeg havde saadan en boxermotor fra 1979 i en lille vw autocamper. Den koerte
mellem 5 og 7 km pr liter ved paen koersel. Naar det gik hurtigt, kunne den
komme ned paa 3/4 km pr liter. God tur...
Mvh
Jarl
Ford Transit Autocamper 1979 benzin, 11 km/l paa langtur. 7/9 i byen.

Fra : Jan Vennike

Dato : 03-05-04 20:10

> [...]
>
> Der er sikkert ikke mange der kan svare på denne mail, da der jo ikke
> er så mange af de biler på vejene mere...

Ca 1.5-2 liter/1000 km ('82 VW Caravelle)

Det er IKKE tilrådeligt at stå bagved den, når den startes

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me