Hvor finder jeg Freelancer til 200kr?
Fra : Kasper Kristensen

Dato : 03-05-04 14:38

Howdy.

Jeg leder efter et sted i København, som har et stort udvalg af ældre spil.
Leder nemlig efter spillet Freelancer som er et års tid gammelt. Jeg har
ringet rundt til en masse EB-Games men ingen af dem havde det på lager.
Nogle forslag til gode butikker i Kbh med et godt bagkatalog?

Jeg har naturligvis fundet det i flere netbutikker, men her tager de stadig
nypris 350kr for det, selvom jeg ved det er faldet til 200kr.

Mvh.

Kasper

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 03-05-04 17:13

Softxchance.dk har spillet til 289,00 kr

Fra : usenet

Dato : 04-05-04 07:18

> [...]
stadig
> nypris 350kr for det, selvom jeg ved det er faldet til 200kr.

Hvad med boomtown.dk
Jeg mener at have set det på deres hjemmeside.

Dan

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 04-05-04 15:29

"Kasper Kristensen" <spam@spam.invalid> wrote in message
> [...]
stadig
> nypris 350kr for det, selvom jeg ved det er faldet til 200kr.

Er fundet. Cybercom på Falkoner Allé havde det hjemme.