SUA på Zywall1
Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 03-05-04 09:23

Hej,

Hvordan kan det være at når jeg sætter en webserver i SUA, så virker det
fint nok når jeg prøver at tilgå webserveren fra alle andre computere end
selve webserveren.
Dvs at hvis jeg skriver adressen på en computer der ikke er på
lokalnetværket, så kobler den fint på webserveren. Men hvis jeg skriver den
samme adresse fra selve webserveren, så ser det ikke ud til at den kan finde
vej.

Mvh Stig

Fra : Martin Schultz

Dato : 03-05-04 09:31

On Mon, 3 May 2004 10:22:33 +0200, Stig N. Jepsen wrote:

> [...]
> samme adresse fra selve webserveren, så ser det ikke ud til at den kan finde

Du skal slå loopback til i din zywall, hvordan man gør kan jeg ikke lige
huske.

Martin

ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 03-05-04 09:46

> Du skal slå loopback til i din zywall, hvordan man gør kan jeg ikke lige
> huske.

Den er slået til. Så det er ikke det.

/Stig