MS Windows
briani 27239
Messenger og w2kp
Fra : 5580

Dato : 02-05-04 23:33

Hej

Hvorledes kommeer jeg af med Messenger i win2kp.
Den er jo drøn irriterende, den kom efter jeg fik installeret alle
opdateringer fra win update.

Håber I kan hjælp
På forhånd tusind tak

Karl FYN

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-05-04 16:22

Du mener formentlig messenger servicen.
I Administrative Tools, dobbeltklik Services. Find Messenger Servicen
og stop den. Sæt derefter opstart til disabled.

En anden gang bør du beskrive mere indgående hvad der sker så vi ikke
skal sidde her og gætte os frem.