345678 km :)
Fra : Tommy Eriksen

Dato : 02-05-04 22:52

Hey,

Så er den gamle tøs vist ved at være kørt til :)

345678km blev i hvert fald nået i går -
http://www.fotoarkiv.com/gallery/345678 .

Det betyder så også at jeg har kørt godt 9.000km siden jeg købte den
den 10. januar.
På dén tid har den kostet:
1 olieskift incl filter.
1 APC-ventil (til regulering af ladetrykket) - fundet til 300,- hos en
hugger
2 stk bremserør (da de var gennemtæret hen til baghjulene) - og 1 stk
bremseslange - 253,-

Hvis det bare fortsætter på den måde bliver jeg vist ikke rigtig
fattig af at køre i den ;)

Benzinøkonomien kunne godt være lidt bedre - har vist i snit kørt
omkring 10 på literen - men omvendt synes jeg, jeg kan fornemme at min
nye kørestil på motorvejen (112km/t iflg GPS) hjælper lidt på dét tal
:)

Det skal så siges, at der skal fixes nogen ting inden jeg forhåbentlig
får den synet sidst på året. -Men dé ting satser jeg på at finde i en
reservedelsbil fra et sted i Tyskland her i løbet af sommeren (det
drejer sig om døre, forskærme og sådan noget tjavs). Derudover ville
det være rart med en anden gearkasse, men den kan jeg jo meget
passende nuppe fra den samme reservedelsbil i samme ombæring.

Nå, ville bare lige dele det med jer ;)

/Tommy
Glad Såb-ejer
--
http://www.the-coffeeshop.dk/
1985 Saab 9000 Turbo - http://fotoarkiv.com/gallery/saab

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-05-04 23:00

Tommy Eriksen <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev :

>345678km blev i hvert fald nået i går -

herlig detalje - og jeg kvaj overså Rekorden rundede 22222 ;(

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 02-05-04 23:27

On Mon, 03 May 2004 00:00:28 +0200, jan@stevns.net wrote:

>herlig detalje - og jeg kvaj overså Rekorden rundede 22222 ;(

Hehe, jeg besluttede mig faktisk for at trille en tur ind til
serverrummet i Glostrup og tilbage igen i går, bare for at være sikker
på at ha' kameraet med (og være opmærksom på det) når det skete ;)

Derudover var det første motorvejstur med de "nye fartgrænser" (alt er
jo stadig 110 heroppe) - uhada hvor det gik afslappet og stille og
roligt. Længe leve fartpiloten :)

/Tommy

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-05-04 06:44

> [...]

>serverrummet i Glostrup og tilbage igen i går, bare for at være sikker
>på at ha' kameraet med (og være opmærksom på det) når det skete ;)

Har du da ikke altid et sådan med i bilen ?

>Derudover var det første motorvejstur med de "nye fartgrænser" (alt er
>jo stadig 110 heroppe) - uhada hvor det gik afslappet og stille og
>roligt. Længe leve fartpiloten :)

Weee ... jeg skal til Fjenneslev idag, Køge - Ringsted ~ 130

Herre jemini sikke en på opleveren der er i vente ;)

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-05-04 09:33

On Mon, 03 May 2004 07:43:35 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Weee ... jeg skal til Fjenneslev idag, Køge - Ringsted ~ 130
>Herre jemini sikke en på opleveren der er i vente ;)

Tag landevejen. Det er hurtigere.

Fly

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 03-05-04 10:45

>Har du da ikke altid et sådan med i bilen ?

Nej, ikke altid. Mit HP digicam er lidt stort at rende rundt med hele
tiden, og dem dér med film kan jeg slet ikke med. Jeg har stadig en
film liggende i skabet fra '00, som jeg aldrig fik fremkaldt ... Og nu
er det jo nok ved at være for sent ;)

>Weee ... jeg skal til Fjenneslev idag, Køge - Ringsted ~ 130
>
>Herre jemini sikke en på opleveren der er i vente ;)

Så skal du passe på, den tager luft lige pludselig på samme måde som
merceren i Le-Mans gjorde - det er jo næsten samme hastigheder.

/Tommy

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-04 00:08

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> herlig detalje - og jeg kvaj overså Rekorden rundede 22222 ;(

Med det antal cifre kan du jo hurtigt komme dertil igen

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-05-04 06:45

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Med det antal cifre kan du jo hurtigt komme dertil igen

Øehh ja - om sådan cirka 99.987 kilometre , det bliver jo til August
næste år

(Gu' ved om jeg skal klippe dette ud og gemme på tavlen ?)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-04 08:48

> Øehh ja - om sådan cirka 99.987 kilometre , det bliver jo til August
> næste år
>
> (Gu' ved om jeg skal klippe dette ud og gemme på tavlen ?)

Husk så også at hænge de andre varianter op:

23456
33333
34567
43210
44444
45678
54321
55555
56789
65432
66666
67890
76543
77777
87654
88888
98765
99999
00000
11111
12345
22222

Så har du endda fået dem i ordnet rækkefølge

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-04 13:34

Uffe Bærentsen wrote:
:: Husk så også at hænge de andre varianter op:
::
:: 23456
:: 33333
:: 34567
:: 43210
:: 44444
:: 45678
:: 54321
:: 55555
:: 56789
:: 65432
:: 66666
:: 67890
:: 76543
:: 77777
:: 87654
:: 88888
:: 98765
:: 99999
:: 00000
:: 11111
:: 12345
:: 22222
::
:: Så har du endda fået dem i ordnet rækkefølge

Få et liv.... *ROFL*

M.v.h.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-05-04 15:00

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev :

>Få et liv.... *ROFL*

Og din undskyldning er ?

<grin>

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-04 21:20

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

> Få et liv.... *ROFL*

Indtil i dag har jeg ikke kunnet skrive indspark fra skolen.
Det skulle lige 'fejres' at jeg så kunne i dag

og ja, timen var kedelig (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-04 10:45

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Øehh ja - om sådan cirka 99.987 kilometre , det bliver jo til August
> næste år
>
> (Gu' ved om jeg skal klippe dette ud og gemme på tavlen ?)

og mig der glemte at klappe Sierra ved 300k

<løberhenoggemmermigihjørnet.avi>

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Christian Madsen

Dato : 03-05-04 20:33

On Mon, 03 May 2004 11:45:14 +0200, Uffe Bærentsen wrote:
> og mig der glemte at klappe Sierra ved 300k

Og mig, der glemte at klappe to mercere, der krydsede 600000

/Christian

Fra : Leonard

Dato : 03-05-04 09:29

jan@stevns.net wrote:

>herlig detalje - og jeg kvaj overså Rekorden rundede 22222 ;(

Men det gør den jo allerede igen om et par år
--
Leonard

Fra : Fujitsu

Dato : 03-05-04 09:34

Bilen købte jeg i 2001, da havde den kørt 38000 km.
På 100000 km har jeg haft flg. udgifter.

7x olieskift
2x tændrør
4 stk dæk
2 nye skiver foran+ klodser
2 stk. klodser bag
1x bremsevæske udskiftning

Mondeo 1,8 expressive årgang ´99

Kan ikke være meget bedre..

Fra : Cosworth POWER

Dato : 03-05-04 19:01

> 2 stk. klodser bag

2 stk.? Ikke 2 sæt?

> Kan ikke være meget bedre..

Jeg tror ikke man kan skrive så mange tegn i en besked som det vil være
nødvendig med min bil :)

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 03-05-04 11:01

<jan@stevns.net> wrote in message

> herlig detalje - og jeg kvaj overså Rekorden rundede 22222 ;(

Jeg glemte et kamera da min tidligere BMW rundede 123456 789.0 :( Men jeg
holdt da et stykke stille og kiggede på det :)

Mvh
Jacob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 03-05-04 11:34

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> wrote in message news:c7557d$1b4k$1@news.cybercity.dk...

> <jan@stevns.net> wrote in message

> Jeg glemte et kamera da min tidligere BMW rundede 123456 789.0 :( Men jeg
> holdt da et stykke stille og kiggede på det :)

Forståeligt

Jeg fik heldigvis knipset el billede (eller 5) da astraen rundede 222222 222.2 sidste sommer på vej til Italien - madammen synes jeg
var tosset!

/Jakob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 03-05-04 12:00

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message

> Forståeligt
>
> Jeg fik heldigvis knipset el billede (eller 5) da astraen rundede 222222
222.2 sidste sommer på vej til Italien - madammen synes jeg
> var tosset!

Ja, min kæreste fattede det da heller ikke :)

Mvh
Jacob

Fra : Cosworth POWER

Dato : 03-05-04 19:02

> Ja, min kæreste fattede det da heller ikke :)

Det gør jeg heller ikke? Kan i forklare det??

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 03-05-04 19:22

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg heller ikke? Kan i forklare det??

Nerd-alert

Det siger vist det hele

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-05-04 20:21

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Det gør jeg heller ikke? Kan i forklare det??

Øehh - mener du forklare de små gratis glæder i livet, som når man
opdager ens bil runder nogle "magiske tal" ?

Nope - de ting kan ikke forklares - sådan er "man" da bare - når man
kigger sig lidt omkring i tilværelsen er der mange, well - ligefrem
finurlige ting at opdage , herunder en række ens ciffre på en kmtæller
, eller man kører 77.7 km/t, og tælleren står på 77777, og trippen
dælme osse det samme ...

Nej - det kan ikke forklares ;)

Heller ikke det sjove i at være ejeren af en Ford Taunus, der havde
stelnummer 33, nummerpladen 33.333, og pokker om ikke også
forsikringspolicen havde en helv... masse 3 taller ;)

(Bilen var iøvrigt produceret den 3 marts ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-05-04 21:24

> [...]
> forsikringspolicen havde en helv... masse 3 taller ;)
>
> (Bilen var iøvrigt produceret den 3 marts ;)

Harry?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-05-04 22:07

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Harry?

er barnemad i forhold til mange af os herinde ;)

Min var da en pre_harry model

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-05-04 00:13

<jan@stevns.net> skrev

> er barnemad i forhold til mange af os herinde ;)
>
> Min var da en pre_harry model

Puha jeres indlæg fik mig til at granske registreringsattesten, og som
sædvanlig har jeg overset en fødselsdag, Rekorden er skam fyldt 20 uden jeg
bemærkede det. Der er nu hverken blevet vrissen eller grædefærdig af den
grund, som pigebørn ellers har for vane. Til gengæld vil jeg lægge mærke
til, når jeg engang her til sommer når (3)00000 km. i den(om Gud og
synsmester vil)
Hmm. jeg kan selvfølgelig også festligholde månedsdatoen sidst i maj.

Mvh.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-04 07:51

> Rekorden er skam fyldt 20 uden jeg
> bemærkede det. Der er nu hverken blevet vrissen eller grædefærdig af den
> grund, som pigebørn ellers har for vane.

Nu lyder jeg måske dum.
Men hvad bliver pigebørn vrisne over?
At de fylder 20,

eller at fødselsdagen bliver glemt

Been there, done that, still alive............................

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 04-05-04 10:01

On Tue, 4 May 2004 08:50:38 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiINGENSPAM@hotmail.com> wrote:

>"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

>Nu lyder jeg måske dum.
>Men hvad bliver pigebørn vrisne over?
>At de fylder 20,
>

>eller at fødselsdagen bliver glemt

Jeg tror mest det var det sidste - i hvert fald for "vores"
vedkommende ;)

>Been there, done that, still alive............................

Just barely...

/Tommy
--
1985 Saab 9000 Turbo
http://the-coffeeshop.dk/ - http://fotoarkiv.com/gallery/saab/

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-05-04 11:49

"Uffe Bærentsen" <leitiINGENSPAM@hotmail.com> skrev

> Nu lyder jeg måske dum.
> Men hvad bliver pigebørn vrisne over?
> At de fylder 20,
>

> eller at fødselsdagen bliver glemt

Naturligvis det sidste, det er først 120 måneder senere, at det er selve
fødselsdage der gå dem på.

Mvh.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 21:37

On Mon, 03 May 2004 23:07:16 +0200, jan@stevns.net wrote:

>er barnemad i forhold til mange af os herinde ;)

ROFL - I ér sgu skøre i bolden, hele bundtet
(km har jég nu alligevel aldrig "gået op i")

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-05-04 18:09

> On Mon, 03 May 2004 23:07:16 +0200, jan@stevns.net wrote:
>
> (km har jég nu alligevel aldrig "gået op i")
>
> /Mogens
> Biler fra @lfa til Omeg@

Årh hvis det er på timebasis plejer det da at have en vis interesse.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 18:10

On Tue, 11 May 2004 19:09:04 +0200, "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

>Årh hvis det er på timebasis plejer det da at have en vis interesse.

?

/Mogens

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-05-04 18:26

> ?
>
> /Mogens

Som i km/t

Med venlig hilsen Kim

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 18:37

On Tue, 11 May 2004 19:25:41 +0200, "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

>Som i km/t

LOL

/Mogens