Nu er jeg i tvivl ang. netkort!!!
Fra : KO

Dato : 30-04-01 22:15

Jeg forsøgte at få klarhed ang. mit nuværende netkort, så jeg spørger let mere enkelt: Kan mit nuværende netkort, med kun et stik
(det firkantede hul i netkortet til 10/100)???????

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-01 22:43

"KO" <kim.olsen@email.dk> wrote in message

> Jeg forsøgte at få klarhed ang. mit nuværende netkort, så jeg spørger
let mere enkelt: Kan mit nuværende netkort, med kun et stik
> (det firkantede hul i netkortet til 10/100)???????

.... Bruges til Netexpres... Ja det kan det godt

Fra : JK

Dato : 01-05-01 07:24

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg forsøgte at få klarhed ang. mit nuværende netkort, så jeg spørger let
mere enkelt: Kan mit nuværende netkort, med kun et stik
> (det firkantede hul i netkortet til 10/100)???????

Så længe dit netkort er af typen Ethernet - har et RJ45 stik og er et 10 -
et 100 eller et 10/100 netkort kan det bruges til Netexpress, Cybercity,
World Online osv.

/JK

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 01-05-01 08:32

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message

> Så længe dit netkort er af typen Ethernet - har et RJ45 stik og er et 10 -
> et 100 eller et 10/100 netkort kan det bruges til Netexpress, Cybercity,
> World Online osv.

Vel at mærke NetExpress2 og IKKE 1'eren...

- Bobby

Fra : JK

Dato : 01-05-01 09:25

"Bobby McFr@g'it" <bk@handshake.dk> skrev i en meddelelse
> "JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
> Vel at mærke NetExpress2 og IKKE 1'eren...

sorry, det har du ret i - er det et ATM netkort man ska' ha' med NE 1 ?

/JK

Fra : Esben Hansen

Dato : 02-05-01 14:27

[deletia]
> sorry, det har du ret i - er det et ATM netkort man ska' ha' med NE 1 ?
ja.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-05-01 07:51

> [...]
mere enkelt: Kan mit nuværende netkort, med kun et stik
> (det firkantede hul i netkortet til 10/100)???????

De andre glemte at skrive det også virker til Stofanet og Pro@ccess samt
evt. andre løsninger hvor Ethernet netkort er krav.

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 01-05-01 09:28

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> "KO" <kim.olsen@email.dk> wrote in message
> De andre glemte at skrive det også virker til Stofanet og Pro@ccess samt
> evt. andre løsninger hvor Ethernet netkort er krav.

......kort sagt.... ber' din udbyder om et ethernetkort -> kan næsten ALT
benyttes, dog ikke netkort med BNC stik - og-dog... køb en hub med BNC og
RJ45, så spiller det også. - dog ville jeg undre mig lidt over den
kombination

summa sumarum - har du et Ethernetkort - ka' det bruges ! (bare ikke hvis
udbyderen kræver et ATM netkort)

/JK