Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye fotos uge 18 2004
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-04 20:08

Jeg har netop smidt et udvalg af ugens billeder on-line.
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_18_1of4.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 21:34

"Niels Ebbesen"

> Jeg har netop smidt et udvalg af ugens billeder on-line.
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_18_1of4.html

Billederne fra kirke restaureringen er meget flotte, de to i "modlys"
specielt flotte og portrættet af fiskeren med tattoo en go' type,
dine "registrerings" billeder er teknisk set fine, de går bare ikke
ind hos mig. -max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-04 22:13

-max- wrote:

> dine "registrerings" billeder er teknisk set fine, de går bare ikke
> ind hos mig. -max-

Tja, hvis vi alle havde den samme smag, og fotograferede de samme
genrer af motiver, så ville det jo ret hurtigt blive temmelig
ensformigt, at se på folks billeder...

Men du har da en hjemmeside, som følger med dit Tiscali abonnement,
hvor du kan lave et direktory, og vise dine billeder, for jeg får
ikke taget mig sammen til at oprette mig som bruger på
http://www.photosig.com

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 22:32

"Niels Ebbesen"

> [...]
> hvor du kan lave et direktory, og vise dine billeder, for jeg får
> ikke taget mig sammen til at oprette mig som bruger på

Ja ja Niels jeg har flere sites og jeg starter ud med store planer,
men jeg syns det er kedeligt at vedligeholde dem, alle billederne
fra turen kommer op på een gang når de er redigerede, det har
lovet en masse flinke folk, suk så det sker een af dagene.

Ja jeg går helt ind for mangfoldighed, den vigtigste for mig er
at det skal være sjovt og hyggeligt - )-max-

Fra : Peter Holm

Dato : 03-05-04 07:51

Niels Ebbesen wrote:
> Jeg har netop smidt et udvalg af ugens billeder on-line.
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_18_1of4.html

Hvis jeg må komme med lidt kritik, som jeg håber kan bruges positivt, så
synes jeg, du skulle prøve at arbejde lidt med dybden i dine motiver. Jeg
savner en forgrund ( evt. mellemgrund) og baggrund i dine billeder. Gaard-13
har sådan set en forgrund, desværre synes jeg personligt, at træet i dit
foto mere fungerer som en spærre for huset, end en egentlig forgrund.
Billedet af Hjørlundgaard er indeholder 'næsten' en forgrund og en baggrund,
og beskåret lidt anderledes (de 5cm til højre i billedet er ikke så
interessante), så kunne det være et billede der kunne efterleve
forgrund/baggrund-teknik.

Blot et forslag.

Mvh
Peter