Homo-fodbold: spark røv
Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-04 19:49

I 2005 skal København huse verdensmesterskab i homofodbold og mon ikke det
er Klaus Bondam(R) der fremmer sin homosag med masser af dyr stats-PR.om
dette

Bøssernes evne til at erobre opmærksomhed med deres lidet interessante
afvigelse, får for meget medieopmærksomhed. Godhedsindustrien gør skade. At
der i EB 2 maj foreslås at man følger sin lyst til at sparke røv, er
forståeligt.

USA-præsidentkampagne afgøres måske af bøssernes krav om ny
ægteskabslovgivning. Alt forvrænges fordi de har så ondt af sig selv, og kan
få lov at fylde op på skærmen endnu oftere end holocaust dvs næsten hver
dag.Privatiser al TV totalt, så forbrugerne bestemmer og ikke smagsdommerne
der ejes af godhedsindustrien.

Historieforfalskning er sat storstilet i scene vedr bøssernes "Sct Oscar"
Wilde, der næppe var bagdørsindianer og måske kun kunne lide at se på smukke
ynglinge, men som gøres til bøsse.
Her skyldes løgnene desuden, at Wilde faktisk var moral-skeptisk på præcis
samme måde som Nietzsche og lige så talentfuld, og det må ikke komme frem at
han var en glistrupsk minimalstatstilhænger

m Certainly the greatest harm that they do is that they make badness of such
extraordinarily importance. Oscar Wilde

m Den moralske Forargelse er den perfideste Slags Hævn.Oscar Wilde

m Der er ingen anden synd end dumhed. Oscar Wilde

m Der findes hverken moralske eller umoralske bøger. Bøger er ganske enkelt
enten godt eller dårligt skrevet. Oscar Wilde

m Det er meningsløst at dele mennesker i gode og onde.Mennesker er enten
indtagende eller kedsommelige.Oscar Wilde

m Duty: most barren of all bonds between man and man.Oscar Wilde

m Every thing to be true must become a religion. Oscar Wilde

m At skildre udførligt der, som aldrig er hændt, er ikke kun
historieskriverens opgave, men også ethvert virkelig kulturmenneskes
uafviselige ret. Oscar Wilde

m Good people do a great deal of harm in this world Oscar Wilde

m I never approve or disapprove of anything new.
It is an absurd attitude to take towards life
We are not sent inth the world to air our moral prejudices.
I have never taken any notice of what common people say, and I never
interfere with what charming people do"Oscar Wilde

m If you pretend to be good, the world takes you seriously. If you pretend
to be bad, it does'nt Such is the astounding stupidity of optimism. Oscar
Wilde

m In England a man who cannot talk morality twice a week to a large,
popular, immoral audience is quite over as a serious politician" says Oscar
Wilde in his play "The ideal husbond"

m It is so easy for people to have sympathy with suffering, It is so
difficult for them to have sympathy with thought. Oscar Wilde

m It's absurd to divide people into good and bad.People are either charming
or tedious.Oscar Wilde

m Man kan altid let være venlig mod mennesker, man er ligeglad med. Oscar
Wilde

m Moral is always the last solution for people, who does not appreciate
beauty.Oscar Wilde

m Morality is simply the attitude we adopt towards people whom we
personally dislike. Oscar Wilde

m Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking others to
live as one wishes to live. Oscar Wilde

m The real drawback to marriage is that it makes one unselfish. And
unselfish people are colourless. They lack individuality. Oscar Wilde

m The supreme vice is shallowness Oscar Wilde

m There is no sin except stupidity.Oscar Wilde

m Where there is sorrow there is holy ground.Oscar Wilde

m Wickedness was invented by good people to account for the curious
attractiveness of others. Oscar Wilde

m Den, der ikke elsker sig selv, elsker ikke godt, og den, der ikke hader
sig selv, hader ikke godt. Oscar Wilde

r Jeg holder mere af personer end af principper, og jeg holder mere af
personer uden principper end af noget andet i verden. Oscar Wilde

r Punctuality is the thief of time."Oscar Wilde

r Punctuality is the thief of time.Oscar Wilde"Svage sjæle har orden i
sagerne, genier har overblik")

r There is one law for men and another for women.I think that there should
be no law for anybody.Oscar Wilde

s Andre mennesker er ganske forfærdelige. Det eneste udholdelige selskab er
en selv.Oscar Wilde

s Glæden er naturens prøvesten, dens tegn på anerkendelse. Når vi er
lykkelige, er vi altid gode, men når vi er gode, er vi ikke altid lykkelige.
Oscar Wilde

s It is a strange simple economy of this world- people only gets what they
give -and those who have not enough imagination to perceive the mere outward
of things,and feel pity what pity can they give except scorn. Oscar Wilde

s Life is terrible. It rules us, we don't rule it Oscar Wilde

s Most people live FOR love and admiration. But it is BY love and
admiration that we should live. If any love is shown us, we should recognise
that we are quite unworthy of it. Oscar Wilde

s No life is spoiled except one whose growth is arrested. Oscar Wilde

s Other people are quite dreadful, the only possible society is one's
self.Oscar Wilde

s Paradoxes are always dangerous thngs. Oscar Wilde

s Society often forgives the criminal; it never forgives the dreamer.Oscar
Wilde

s The public is beautifully tolerant , it forgives everything except
genious. Oscar Wilde

s The wellbred contradicts other people. The wise contradicts themselves.
Oscar Wilde

s The world is simply divided into two classes - those who believe the
incredible, like the public - and those who do the improbable. Oscar Wilde

s To be popular one must be a mediocrity. Oscar Wilde

s To love oneself is the beginning of a lifelong romance.Oscar Wilde

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Steen Jensen

Dato : 02-05-04 20:44

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote

> Bøssernes evne til at erobre opmærksomhed med deres lidet interessante
> afvigelse, får for meget medieopmærksomhed.

He he, er du ikke selv med til at blæse det op, eller stiller du osse op?

--
Steen
..

Fra : Rune

Dato : 02-05-04 21:03

> He he, er du ikke selv med til at blæse det op, eller stiller du osse op?
emmm... Dette er det første jeg har hørt om homofodbold, så der blæste du
lidt Bo.

/Rune

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-04 21:27

"Rune" <rune@slambam.dk> wrote in message

> emmm... Dette er det første jeg har hørt om homofodbold, så der blæste du
> lidt Bo.

Jeg har hele dagen ligget i solen med bar røv og læst den fremragende Oscar
Wilde, der har langt vigtigere budskaber end bøsse-sag, og EB-artiklen idag
havde sjovt billede af de fjogede bar-røv bøsser med læderseletøj der
provokerer offentligt overalt og hele tiden, og mærkelig nok aldrig får bøde
for blufærdighedskrænkelse, hvilket jeg ville få hvis jeg i sommervarmen var
doven mht at klæde mig på udenfor min have.

De medie-forkæles ikke så meget som de knivbevæbnede horder af
ung-muhamedanere, men tendensen er den samme.

Hvormange læsere kan man være heldig at have på dk.politi?
Nok til at du vil kalde det "medie-opmærksomhed"?
At der skal være "stort" internationalt homofodbold-stævne i DK næste år og
at fænomenet eksisterer, var også nyt for mig indtil idag.

Mon det er en underafdeling af "handicap-fodbold"?

(Nå, nu skal jeg ikke lyde snerpet som Søren Krarup&fætter Langballe.De er
gode til at angribe lovreligion, men ikke gode til homo-debat.)

"Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre. Simon
Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

"Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by sterilizing them.
F.Scott Fitzgerald

Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent homosexuals are
all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred them, but they have
failed to return the compliment. Desmond Morris

Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af heterosexræset, er
det smart at posere som bøsse -måske få af de berømtheder, der gør dette,
har dyrket analsex(Oscar Wilde incl)

Homer Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"

Fra : Andropov

Dato : 03-05-04 13:51

Morten skrev:

>Nej, det afgørende er at Z ikke havde noget vælerne ville have. Dem
der
>så ville noget i Z skred over til DF.

Ja, f.eks. da Helge Dohrmann var helten fra Rio Bravo fik han ikke
andet end utak af strammerne og som det ikke skulle være nok fratog
man senere hans gruppeformandspost. Senere udviklede Pia Kjærsgård sig
til en stærk slapper og Helge vidste hvilken side han skulle holde sig
til.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 15:41

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> man senere hans gruppeformandspost. Senere udviklede Pia Kjærsgård sig
> til en stærk slapper og Helge vidste hvilken side han skulle holde sig

At sætte en politisk leder i fængsel, når partiet ikke har erfarne folk er
at dræbe partiet via unfair play

Selv hvis dommen var retfærdig, burde straf havde været udskudt til efter
folketingarbejde var færdigt

Der var ikke fare for at han som skattesnyder ville skade folketinget, vel?

Dohrmann var uudddannet og ikke god som leder. DERFOR FÆNGSLEDE MAN GLISTRUP

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 15:51

Bo Warming wrote:

> At sætte en politisk leder i fængsel, når partiet ikke har erfarne folk er
> at dræbe partiet via unfair play

Det er Glistrup selv der snød i skat.

> Selv hvis dommen var retfærdig, burde straf havde været udskudt til efter
> folketingarbejde var færdigt

Nej da ! Glistrup skal da ikke kunne snyde i skat og slippe for afsoning
ved at være i folketinget.

> Der var ikke fare for at han som skattesnyder ville skade folketinget, vel?

Du mener seriøst at folketingspolitikere skal gøres 100% immune ? Hvad
med brixtofe - skal han også slippe for at blive straffet indtil han er
ude af politik ?

> Dohrmann var uudddannet og ikke god som leder. DERFOR FÆNGSLEDE MAN GLISTRUP

Man fængslede Glistrup for at få Dohrmann som leder ? Jeg tror nu man
fængslede Glistrup fordi han havde snydt i skat.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 17:05

"morten sorensen" <morten@news.news> wrote in message

> Det er Glistrup selv der snød i skat.

Han var immun som folketingsmand. Men man kunne kun ´knægte ham ved at
ophæve immuniteten - altså bryde grundlovens ånd

Han fandt smuthul og afslørede det selv for at forbedre sit landt korrupte
skattesystem.

Han brød ikke loven - man måtte opfinde et fiktionsprincip for at få ham
dømt - altså lov med tilbgevirkende kraft.

> Nej da ! Glistrup skal da ikke kunne snyde i skat og slippe for afsoning
> ved at være i folketinget.

Dine smålige retffærdighedsnykker er vigtigere end om landet ledes godt og
demokratisk=

> Du mener seriøst at folketingspolitikere skal gøres 100% immune ? Hvad
> med brixtofe - skal han også slippe for at blive straffet indtil han er
> ude af politik ?

Hvis Brixtofte er god som politiker, så lad ham vente med evt straf til
efter valgperioden.
Vælgerne har magten i det demokrati. Men du synes at elitære smagsdommere
skal bestemme mere end vælgerne?

GLISTRUP

> Man fængslede Glistrup for at få Dohrmann som leder ? Jeg tror nu man
> fængslede Glistrup fordi han havde snydt i skat.

Man opfandt illusion om skattesnyd for at få dårlige ledere i et nyt uøvet
parti, der ikke havde rekruteret garvede politikere fra ungdomsforeninger.

Fra : vadmand

Dato : 03-05-04 20:15

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
Men du synes at elitære smagsdommere
> skal bestemme mere end vælgerne?

Nej. Byretsdommere skal. Hvis en folketingsmand har begået en forbrydelse,
skal han straffes.

> GLISTRUP

> Man opfandt illusion om skattesnyd for at få dårlige ledere i et nyt uøvet
> parti, der ikke havde rekruteret garvede politikere fra ungdomsforeninger.

At Frp. havde dårlige ledere skyldet, at partiet bestod af småtskårne
kværulanter.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 04:43

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> skal han straffes.

ungdomsforeninger.

> At Frp. havde dårlige ledere skyldet, at partiet bestod af småtskårne

Forklar hvad var kværulantisk?

Det er blevet nævnt at Poulsgaard råbte "tøsedrenge" fra talerstol - hvad
så?

Knud Lind havde fra sin polititid øgenavnet "den talende grusbunke" fordi
han var kæmpe stor med barsk stemme - hvad så?

De havde fest og farver, og HUMOR og fornyede og forbedrede tingets ånd.,
og masser af nytænkning som interesserede folk

De stillede over 100 lovforslag der nedstemtes og straks efter blev stillet
af VK lidt ændret og vedtaget, bl.a. om privatisering og indførslen af
tvangsaktivering. De startede den tabubelagte debat om invasionister der
formerer sig som kaniner via familiesammenføring osv osv osv

Poulsgaard optrådte i dametøj osv ved revy - ingen fine
"værdigheds-fornemmelser".

De turde sige at vi skal være glade for amerikanske firmaer her, også selvom
de ikke betaler skat osv osv osv.

De fik skabt den sundt kritiske ånd imod smagsdommeri som folket har taget
begejstret til sig. Især de sortarbejdende jyder har vist vejen med Z som
bannerfører - ellers havde vi flere flygtninge lissom Sverige

En krone betalt i skat, er en krone til fædrelandets fordærv, er jo sandt,
når bortses fra den % af skatten der går til skadestuer og politi o lign

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-04 10:59

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
> "morten sorensen" <morten@news.news> wrote in message

> Han fandt smuthul og afslørede det selv for at forbedre sit landt korrupte
> skattesystem.

Meget morsomt, og til det havde han brug for at ansætte 50 jurister og at
rode med 10000 menneskers pengesager?

> Man opfandt illusion om skattesnyd for at få dårlige ledere i et nyt uøvet
> parti, der ikke havde rekruteret garvede politikere fra ungdomsforeninger.

Og du opfinder frit "illusioner" om hvad "man" gjorde i Folketinget,
Glistrup var allerede under efterforskning FØR han startede sit parti.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 11:38

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Og du opfinder frit "illusioner" om hvad "man" gjorde i Folketinget,
> Glistrup var allerede under efterforskning FØR han startede sit parti.

Skattedirektøren havde garanteret offentligt at der var intet angribeligt
ved Glistrups sager.

Selvfølgelig skulle Glistrup gøre sin forretning stor, for at det blev
interessant at afsløre korruptionen, som kun staten havde skyld i.

Hvis ikke han var blevet en politisk dissident som var extremt truende for
systemet, så havde man droppet de småsager der var imod ham, eller de havde
børt til ubetydelige domme.

Tænk på de langt værre selskabstømmer-smuthuller hvor man holdt hånden over
vennerne i mange år.

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 17:48

Bo Warming wrote:

> Han var immun som folketingsmand. Men man kunne kun ´knægte ham ved at
> ophæve immuniteten - altså bryde grundlovens ånd

Han var en gemen forbryder og skulle i brummen. Det havde været
krænkende hvis han ikke var blevet straffet.

> Han fandt smuthul og afslørede det selv for at forbedre sit landt korrupte
> skattesystem.

Han kunne da have arbejdet for at lave loven om i stedet for at bruge
det til egen vinding.

> Hvis Brixtofte er god som politiker, så lad ham vente med evt straf til
> efter valgperioden.

Der er vi så uenige.

> Vælgerne har magten i det demokrati. Men du synes at elitære smagsdommere
> skal bestemme mere end vælgerne?

Næ - jeg synes såmænd bare at forbrydere skal have deres straf.

> Man opfandt illusion om skattesnyd for at få dårlige ledere i et nyt uøvet
> parti, der ikke havde rekruteret garvede politikere fra ungdomsforeninger.

Nej - Glistrup røg i brummen fordi han brød loven. Mon ikke osse Z
allerede var begyndt at klappe sammen allerede der ?

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 18:25

> Han var en gemen forbryder og skulle i brummen. Det havde været
> krænkende hvis han ikke var blevet straffet.

Ingen har foreslået nul-straf, hvis dom er OK. Men demokrati og grundlov bør
føre til UDSKYDELSE af fængselsafsoning til efter valgperiode. Af respekt
for vælgerne.

Men på dit tonefald aflæses, at statsmagten er dygtig til at så slået
politiske dissidenter i hartkorn med voldsforbrydere, og lade
papirforbrydelser blive fængselsstraffet, selvom kun voldsforbrydelser er
rigtigt farlige og asociale.
Er du tændt på usselt mammon og mener at hævn er løsning på alle
kriminalitetsproblemer?
Hvorfor vil du fængsle og ikke kun bødestraffe skatte- og andre svindlere?

> Han kunne da have arbejdet for at lave loven om i stedet for at bruge
> det til egen vinding.

Inden nogen overvejede skattesag, gik han selv i medierne og provokerede med
sin nultrækprocent, for at gavne sit fædrelands korrupte skattesystem. Det
vidste du ikke?
Han har altid levet på en sten og ikke i luksus. Hans badekåbe er lappet og
lappet. Egoisme og statussymboler har aldrig været hans drivkraft. Han er
Henrik Ibsen-fan "Evigt ejes kun det tabte".

> Der er vi så uenige.

Og igen er du argument-løs

Autoritetstro er ingen dyd. Vov at vide - og husk Hørups ord vedr retssystem
mm "SKEPSIS ER DEMOKRATIETS SALT".

> Næ - jeg synes såmænd bare at forbrydere skal have deres straf.

Lov og orden. Øje for øje. Ordnung muss sein.
Læs Nietzsche og bred vingerne ud og se de store linier.

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 19:13

Bo Warming wrote:

> Er du tændt på usselt mammon og mener at hævn er løsning på alle
> kriminalitetsproblemer?

Næ - faktisk vil jeg helst ikke smide folk i fængsel, da de sjældent
bliver bedre emnmensker af det. Økonomiske forbrydere mener jeg dog skal
straffes hårdt og fængsles, da deres kriminalitet er beregnende hvorfor
straf kan virke præventivt.

> Hvorfor vil du fængsle og ikke kun bødestraffe skatte- og andre svindlere?

Det kommer an på hvilken slags svindler det er. Hvis en bøde vitterligt
vil være nok, er det fint med mig.

> Inden nogen overvejede skattesag, gik han selv i medierne og provokerede med
> sin nultrækprocent, for at gavne sit fædrelands korrupte skattesystem. Det
> vidste du ikke?

Jo - men jeg opfattede det mere som et reklamestunt.

> Og igen er du argument-løs
>
> Autoritetstro er ingen dyd. Vov at vide - og husk Hørups ord vedr retssystem
> mm "SKEPSIS ER DEMOKRATIETS SALT".

Dette har intet med autoritetstro at gøre, men om at Glistrup er sin
egen værste fjende damt at der ingen konspiration er mod Z.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 19:48

Det

> Jo - men jeg opfattede det mere som et reklamestunt.

Når modparten har alle TV-stationer og aviser, så kan du jo ikke vide bedre

Løgnens effektivitet skyldes, at den bider sig selv i halen, jvf

" The noblest work of God? Man. Who found it out? Man. ". Mark Twain

Fra : morten sorensen

Dato : 07-05-04 11:08

Bo Warming wrote:

> "morten sorensen" <morten@news.news> wrote in message

> med

> Det

> Når modparten har alle TV-stationer og aviser, så kan du jo ikke vide bedre

Om jeg kan bedømme hvorvidt noget er et reklamestunt er ikke afhængigt
af antallet af medier.

Det er selve måden noget fremføres på der er afgørende for om det er et
reklamestunt.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 11:41

> Om jeg kan bedømme hvorvidt noget er et reklamestunt er ikke afhængigt
> af antallet af medier.
>
> Det er selve måden noget fremføres på der er afgørende for om det er et
> reklamestunt.

Selvfølgelig spillede Glistrup på flere heste. Han havde helst undgået
fængslings-justitsmordet.

Forklar din sære reklamestunt-teori - har du andet end FØLELSER bag din
flydende "opfattelse"?

Fra : morten sorensen

Dato : 07-05-04 11:49

Bo Warming wrote:

> [...]
>
> provokerede

> bedre

> Selvfølgelig spillede Glistrup på flere heste. Han havde helst undgået

Du 'argumenterer' som vinden blæser. Glistrup er undertrykt, Glistrup
spiller på flere heste.... kan du selv finde ud af det ?

> Forklar din sære reklamestunt-teori - har du andet end FØLELSER bag din
> flydende "opfattelse"?

Det hedder sund fornuft og almindelig kritisk sans [den du ikke har lft
Glistrup].

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 12:34

> Du 'argumenterer' som vinden blæser. Glistrup er undertrykt, Glistrup
> spiller på flere heste.... kan du selv finde ud af det ?

Citer mig ordret, hvis du oplever selvmodsigelse. Glistrup vidste ikke om
han kunne trænge igennem mediemuren og komme i folketinget. Så han arbejdede
stadig for at øge sin mangemillionærsucces som landets dygtigete og mest
populære advokat.
At medierne siden undertrykte HANS PARTIS BUDSKABER med fortielse og
fordrejening, er noget helt andet.

> Det hedder sund fornuft og almindelig kritisk sans [den du ikke har lft
> Glistrup].

Du er altså helt uden logik og facts , som du kan formulere til støtte for
din TEORI?

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-04 11:05

> [...]
> bliver bedre emnmensker af det. Økonomiske forbrydere mener jeg dog skal
> straffes hårdt og fængsles, da deres kriminalitet er beregnende hvorfor

Og dem der er vanekriminelle voldsforbrydere er ikke beregnende? Folk
fængsles ikke for at de skal blive "bedre mennesker", men for at straffe dem
og for at holde dem ude af cirkulation. Så lige en der har været inde 25
gange, han havde nu igen en meterlang kriminalitetsliste, vold - røveri og
det sædvanlige, det koster næsten intet at lave forhold 17, 25, 57, selv
efter man har siddet inde 25 gange, - måske kunne en straf der virkelig
gjorde ondt få en vaneforbryder til at stoppe karrieren, eller i det mindste
fik 20 nye ofre ikke mere eller mindre ødelagt deres liv pr år.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 11:31

> [...]
mindste
> fik 20 nye ofre ikke mere eller mindre ødelagt deres liv pr år.

Muslimerne skal UD AF CIRKULATION ved udvisning

Danskerne ved 1. følelig hård fængselsstraf uden udgangstilladler 2.
radiosener fastgjort så vi ved hvor de er, og de ved at opklaring bliver
hurtig og 100% sikker, hvis de begår kriminalitet igen.

Hvilke problemer ser du i sådant, Morten?

Fra : arc@na

Dato : 03-05-04 22:24

morten sorensen <morten@news.news> wrote in

> Det er Glistrup selv der snød i skat.

Glistrup snød ikke i skat - han var bare så meget inde i reglerne, at han -
som mange andre politikere (bl.a. Poul Møller fra K - dette har jeg
andenhånds kendskab til fra en advokat, jeg kender) gjorde, kunne slippe
for at betale skat helt legalt.

Glistrups fejl var, at han stak hul i sæbeboblen, hvorefter han fik
kollegernes hævn at føle.

--
Vegetarians eat vegetables. Beware of humanitarians!
Med venlig hilsen

Fra : vadmand

Dato : 03-05-04 22:59

"arc@na" <this@ress.is.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at betale skat helt legalt.
>
> Glistrups fejl var, at han stak hul i sæbeboblen, hvorefter han fik

Tænk at selv en så begavet person som du (dette sagt ganske uden ironi, det
mener jeg bestemt, at du er, bortset fra din ene fikse idé, du ved)æder
Glistrups (bort)forklaring råt.

Glistrup lod sig provokere af en tv-journalist til at prale med sin
nulskatteprocent. Han havde først deltaget i et ganske almindeligt
interview, men over en bajer bagefter i radiohusets kantine begyndte han at
prale af sin nultrækprocent, og journalisten Orson Nielsen sagde så, at det
turde han garanteret ikke sige offentligt - og så klappede fælden.

Og først da Glistrup blev klar over, at han havde dummet sig og bragt sig
selv i skattemyndighedernes søgelys, fik han travlt med at gå ind i politik
i håb om, at det ville beskytte ham. Han forsøgte sig endda først hos dem,
han siden så foragteligt kaldte "gammelpartierne", men de ville ikke have
ham, så han blev nødt til at starte sit eget parti, hvis program i
begyndelsen mest mindede om Haugaards "Mevind på Cykelstierne."

Det er den sande og ofte dokumenterede historie om Glistrups "idealisme."

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 04:02

> [...]
> begyndelsen mest mindede om Haugaards "Mevind på Cykelstierne."
>
> Det er den sande og ofte dokumenterede historie om Glistrups "idealisme."

Glistrup havde i radio-udsendelser allerede i 50erne fremlagt geniale
reformforslag og håbet at kunne påvirke vore dårlige love. Han var
idealist - altid.

Da interview med Orson Nielsen først var udført kedeligt, bad Glistrup om at
det kunne blive lavet om, og det blev så provokerende, at politisk
revolution kunne håbes på. Det er beskrevet ofte og af mange.

Selvfølgelig blev hans advokatkolleger vrede og smed ham ud af
fagforeningen, og dermed var han paria og intet parti ville have ham, så han
startede et selv og meningsmålinger var oppe på over 51% men han landede på
28 mandater, hvilket har givet politikerne en gavnlig forskrækkelse og
dermed gjort ham allerede da til den gavnligste danske politiker siden
Grundtvig.

Der var ingen fælde lagt for ham - men systemet afsløredes. Selskabstømmere
har man taget let på, sammenlignet med hvordan man pr justitsmord fængslede
Glistrup. Han var altid lovlig, men fiktionsprincip indførtes med
tilbagevirkende kraft.

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 09:19

> [...]

fængslede
> Glistrup. Han var altid lovlig, men fiktionsprincip indførtes med

AMEN!

"Hver glans, hver plet vil jeg bære
der falder på Glistrups navn."

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 10:45

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
> [...]

Dvs Vadmand erkender også at han er uden logiske argumenter og facts - at
Glistrup-synspunkterne er rationelt set uangribelige. At Vadmands modstand
skyldes fordomme, så han kan kun forsvare den med humor og den
mudderkastning som det er at påstå at fornuftigsmennesker er troende

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 11:51

> [...]
> skyldes fordomme, så han kan kun forsvare den med humor og den
> mudderkastning som det er at påstå at fornuftigsmennesker er troende

Nej. Jeg erkender, at du er faktabenægter på grund af din næsegruse,
fundamentalistiske beundring for psykopaten Glistrup.

Og at det ikke nytter at fremføre saglige argumenter over for troende.
Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 13:18

> [...]

> Nej. Jeg erkender, at du er faktabenægter på grund af din næsegruse,
> fundamentalistiske beundring for psykopaten Glistrup.

Faktabenægter bør du eksemplificere med fakt jeg benægter
Du menere helt bestemt holdnings-uenig

> Og at det ikke nytter at fremføre saglige argumenter over for troende.

Spild af tid at kalde hinanden troende.

Hvilke facts benægter jeg - vær præcis. Eller du er kendt som løgner.

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-05-04 11:08

> [...]
> begyndelsen mest mindede om Haugaards "Mevind på Cykelstierne."
>
> Det er den sande og ofte dokumenterede historie om Glistrups "idealisme."

Helt enig! What a day.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 11:34

> det

> at
> det

Ved at oplyse om at systemet er så råddent at landets rigeste advokat med
kæmpevilla og nultrækprocent kunne have nultrækprocent, vakte hsn til debat.

> politik

> Helt enig! What a day.

Gammelpartierne er folk idag ikke så autoritetstro overfor , som de engang
var.Ærlighed varer længst. At sige sandheden er vigtigste politikerdyd, og
den indførte Glistrup på tinge.
Ting tar tid - men der er håb fordi vi ikke sover som Sverige.

Fra : vadmand

Dato : 07-05-04 11:41

At sige sandheden er vigtigste politikerdyd, og
> den indførte Glistrup på tinge.

"You can't handle the truth!"

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 13:08

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> At sige sandheden er vigtigste politikerdyd, og
>
> "You can't handle the truth!"

Vadmand taler mod bedre vidende, når han nu påstår at ingen i dk.kultur.....
nyhedsgrupperne har interesse i mine indlæg

Han har selv ofte svaret mig, bl.a. på dk.kultur.film og det samme har mange
andre.

Vadmand ser mange amerikanske film, og udbryder derfor "You can't handle the
truth", hvilket er en stående vending når folk er selvbedragere og ikke tør
se sandheden i øjnene.

Det er helt irrelevant og vidner om at Vadmand er snob er ikke forstår, hvad
han viderebringer, når han bruger det om mig - uden at selvbedrag har været
på tale.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 04:48

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message
> [...]
> for at betale skat helt legalt.
>
> Glistrups fejl var, at han stak hul i sæbeboblen, hvorefter han fik

Ja , efter han havde fremlagt sit nultrækprocentkort så smed
Advokatforeningen ham ud og Bagmandspolitiet konfiskerede en lastvognfuld af
arkivalier fra hans sagførerkontor - ren chikane.

Vor mafia levede skjult og godt, indtil den første hædersmand kæmpede for
folket.

Månedligt er siden kommet saglige gode provokationer fx at AIDS-smittebærere
bør have tatovering om det på kønsorganerne. Aldrig dømmesyge eller
ydmygelse eller hævn - altid effektiv forebyggelse.
Bold ej mand. Fremtid ikke fortid.

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-05-04 23:41

"morten sorensen" <morten@news.news> wrote in message
Bo Warming wrote:

Gad vide om Glistrup og Brixtofe -Bo Warming + morten sorensen spiller
pik?
MkH Steen

Fra : Landsbytossen

Dato : 04-05-04 07:33

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in news:4096cb74$0$169
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Gad vide om Glistrup og Brixtofe -Bo Warming + morten sorensen spiller
> pik?
> MkH Steen

Mener du sådan i al almindelighed, eller på hinanden(s)? Personligt tvivler
jeg på, at i hvert fald én af de omtalte har hænderne væk fra tastaturet i
lang nok tid til at praktisere denne (meget tilfredsstillende) hobby

I øvrigt er det fascinerende, hvordan denne gruppe mere og mere ligner
dk.politik eller dk.snak.mudderkastning. Måske skulle vi bare lave DK
usenet om til én stor gruppe, hvor alt kunne debateres, fx under navnet
dk.altmuligtævl.her

Fra : arc@na

Dato : 04-05-04 14:23

Landsbytossen <Tosse@anstalt.com> wrote in

> I øvrigt er det fascinerende, hvordan denne gruppe mere og mere ligner
> dk.politik eller dk.snak.mudderkastning. Måske skulle vi bare lave DK

Det er måske fordi der X-postes mellem dk.politik og d.s.s., tror du ikke?
Typisk Bo Warming-stunt.

XFUT dk.snak.seksualitet

Fra : Landsbytossen

Dato : 04-05-04 15:56

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in

> Det er måske fordi der X-postes mellem dk.politik og d.s.s., tror du
> ikke? Typisk Bo Warming-stunt.

Åh jo, havde ikke lige set X-posten. Men jeg synes snart det er ligemeget,
hvilken gruppe, man følger, så er der alt BW's Glistrup-ævl. Jeg er ellers
principielt modstander af killfiles, men tror nu nok, at BW snart får mig
til at revurdere denne politik.

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-05-04 21:50

"Landsbytossen" <Tosse@anstalt.com> wrote in message
> [...]

principielt modstander af killfiles, men tror nu nok, at BW snart får mig
<<<<<<<<<<<<<<

Gør du det ? Mister du så ikke din status som Landsbytossen ?
MvH Steen

Fra : Landsbytossen

Dato : 05-05-04 07:35

> Gør du det ? Mister du så ikke din status som Landsbytossen ?
> MvH Steen

Var ikke klar over, jeg havde en status at miste. Nu, hvor du meget venligt
har gjort mig opmærksom på dette, skal jeg nok bestræbe mig på at være helt
eksorbitant tosset fremover... (håber blot ikke, BW mener, jeg går ham i
bedene)

Mvh.
LT

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-05-04 21:58

> [...]

eksorbitant tosset fremover... (håber blot ikke, BW mener, jeg går ham i

Bo Wamling er barer den betste, og det er der mange af de andre rigtige der
har meget ondt i tarmen over
MkH Mogens Klistrup

Fra : Landsbytossen

Dato : 06-05-04 13:05

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in

> Bo Wamling er barer den betste, og det er der mange af de andre
> rigtige der har meget ondt i tarmen over
> MkH Mogens Klistrup

Ja, der er mange åh så politisk korrekte, der ih så gerne vil uh så gerne
have os ned med nakken. Men som også Mågens Clamre har forstået, må alle
homoseksuelle franske bulldogs udvises til deres oprindelsesland, eller i
hvert fald til sidst kendte pølsevogn (og dette gælder især, hvis de er
medarrangører af fodboldstævner, hvor alle deltagerne på et hold er af
samme køn.... Mage til grisseri!)

LT

Fra : Landsbytossen

Dato : 03-05-04 15:56

> [...]
> vel?
>
> Dohrmann var uudddannet og ikke god som leder. DERFOR FÆNGSLEDE MAN

Øh... On topic???

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 17:28

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in

> Øh... On topic???

Det er din egen sure pligt at holde øje med newsgroup-feltet og udelade
irrelevante ng-navne, fx dk.snak.seksualitet. Nu har jeg gjort det for dig.
Send mig en takke-email!

Debat er DYNAMISK forstår du, og emnet flytter sig, så hvad var gavnlig
xpost for trådstart, er ikke altid klog en uge senere.

Fra : vadmand

Dato : 03-05-04 16:30

> [...]
vel?

> Dohrmann var uudddannet og ikke god som leder. DERFOR FÆNGSLEDE MAN

Vrøvl. Man fængslede Glistrup, fordi han havde overtrådt loven. SAimpelthen.

Alle andre "forklaringer" er ren paranoia. At Glistrup så tydeligt har taget
skade af sit fængselsophold (før den tid var han ikke muhamedanerparanoid)
er en anden sag, der burde være et argument for en humanisering af
retsvæsnet - altså det stik modsatte af, hvad bpåde DF og FRP går ind for.

Når selv en så højt begavet mand som Glistrup bliver psykisk smadret af tre
års fængsel, hvordan må det så ikke påvirke svagere sjæle?

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 17:16

> [...]
tre
> års fængsel, hvordan må det så ikke påvirke svagere sjæle?

Per Vadmand er bedst til at angribe med-debatører for kropslugt - hvor han
ikke har vidner. Vedr politisk historie må det fastslås at 1973 blev
indvandringsstop-cirkulære indført pga Z og i 1979 skrev Riemann "De
formerer sig som rotter ved fødsler og familiesammenføringer"(og det sidste
ord gør rotte-injurie til falsk anklage)
Straks bakkede Glistrup Riemann op og vi fik gang i den debat som svenskerne
ikke tør.

Glistrup NØD FÆNGSELSOPHOLDET og kaldte maden bedre end hans kones.

Danske fængsler er alt for luksuriøse og man skal være til opfindsom
skønlitteratur - FIKTION - og ikke til virkelighed, for at hævde at Glistrup
ændrede holdninger efter fængsling

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-05-04 11:21

"Bo Warming" skrev i en meddelelse
wrote in message

[snip]

> [...]
svenskerne
> ikke tør.
>
> Glistrup NØD FÆNGSELSOPHOLDET og kaldte manden bedre end hans kone.

Kan vi ikke snart få alt det møg ud af litteraturgruppen, hvor det
absolut ikke hører hjemme.

Ruth

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 11:45

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> Kan vi ikke snart få alt det møg ud af litteraturgruppen, hvor det
> absolut ikke hører hjemme.

Helt enig: Men denne slåfejl var nu sjov: "> > Glistrup NØD FÆNGSELSOPHOLDET

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 13:22

> [...]
>
> "Ruth Nielsen" <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> Helt enig: Men denne slåfejl var nu sjov: "> > Glistrup NØD

MADEN er god i fængsler
jeg ved det - jeg har prøvet Scr Omme og Vestre

Glistrup hader konens råkost og fisk, og roste derfor den luksusmad som en
Z-regering ville spare væk

Og VAdmand mener at det var for lidt kød på tallerkenen der gjorde Glistrp
ekstrem i fængslet.

Vadman har ikke besvaret mine FAKTA om at Glistrup havde muhamedanerondet
som hovedemne længe før fængsling

Da han kom ud og var i TV imod Flindt Petersen og Steffensen var hovedemnet
antal børn pr muhamedanerkvinde

Så den SKØNLITTERÆRE PerVadmand er *fakta-uvidende* og flygter hver gang det
dokumenteres

Kan du modsige den centrale logik i mine budskaber. Det er det
interessanteste.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-05-04 15:06

> FÆNGSELSOPHOLDET

Stor smiley

> MADEN er god i fængsler
> jeg ved det - jeg har prøvet Scr Omme og Vestre

Jeg havde en gang min 5-årige nevø med i toget og da vi
kørte forbi Vestre fængsel, og jeg fortalte ham hvad det var
for en bygning, sagde han: Så er det da godt de kan kigge ud
på alle togene, - og efter en tænkepause: "Især hvis der er
børn derinde."

Var det ikke meget godt tænkt af en 5-årig?

> [...]
> som hovedemne længe før fængsling
>
> Da han kom ud og var i TV imod Flindt Petersen og Steffensen var

Nå ja lige netop det . . .

> [...]
det
> dokumenteres
>
> Kan du modsige den centrale logik i mine budskaber. Det er det

Nix - do nama nista.

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 18:17

> Nix - do nama nista.

Hvad betyder det?

Per V.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-05-04 19:22

"vadmand" skrev i en meddelelse

> Hvad betyder det?

Noget i retning af: Det er mig ret ligegyldigt, eller det siger mig
ikke noget, altså Bo Warmings logik.

I hvert fald ikke i denne forbindelse.

Ruth

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 22:52

> Noget i retning af: Det er mig ret ligegyldigt, eller det siger mig
> ikke noget, altså Bo Warmings logik.

På hvilket sprog?

Per V.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 05-05-04 07:27

> På hvilket sprog?

Nå ja, 'nix' er altså bare dansk, det andet er serbo-kroatisk.
Jeg burde bruge det noget mere, for jeg kommer lige i tanke
om at man egentlig staver det 'to' og ikke 'do' som jeg har
skrevet, men man hører det altid udtalt 'do'.

Og så var det måske uretfærdigt at svare på den måde, for det
var selvfølgelig en meget original ide Bo Warming kom med, at
man en gang imellem burde skrive på tværs af grupperne, så
man ser, hvem der er i de forskellige grupper.

Noget andet er så, at jeg ikke ved om det også er en god ide.
Det der har kørt her i litteraturgruppen med at bringe mange slags
bøger frem på bordet, i forskellige lange tråde, er jo nu helt brækket
midt over, fordi noget fra - jeg ved ikke hvor mange grupper - bare
er fræcet lige ind midt i det der foregik her.

Skulle man gøre noget tværfagligt - eller her må det jo hedde
"tværgruppeligt", så kunne de der ville jo arrangere at deltagere
fra mange forskellige grupper mødtes med madkurve i Dyrehaven.

Men jeg har ikke dermed sagt at jeg ville deltage i sådan et
arrangement.

Ruth

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 08:31

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> wrote in message

> [...]
> man en gang imellem burde skrive på tværs af grupperne, så
> man ser, hvem der er i de forskellige grupper.

Selvfølgelig skal ikke alt sendes til alle grupper, men når der er et indlæg
eller svar, der klart bør have interesse for special-interesserede i fx sex
eller litteratur, så er det harmløst med X-post som selvøflgelig bør
afbrydes, hvis der svares i eet spor og ikke i alle de X-postede

> [...]
> midt over, fordi noget fra - jeg ved ikke hvor mange grupper - bare
> er fræcet lige ind midt i det der foregik her.

Det er umuligt at ødelægge et godt fællesskab udefra. Man kan ignorere at
der pludselig er indlæg, som opleves uvedkommende af nogle

> [...]
> fra mange forskellige grupper mødtes med madkurve i Dyrehaven.
> Men jeg har ikke dermed sagt at jeg ville deltage i sådan et

Mail sammen de der vil mødes og brug frit min have ved Nørrebro Runddel -
ring først at X mennesker kommer. Det er mere centralt end Dyrehaven.

Lidt drikkevarer har jeg altid. Pizza og shawarma steder er der ca 7 af
Runddels-karreerne - Bjelkes Alle er tredie sidevej til jagtvej når man fra
Runddelen kører forbi Ungdomshus langs kirkegaard mod Frederiskberg

At telefonere sammen synes jeg er godt supplement til netdebat. At ses er
også at føje ny strenge til violinen og ny vibrationer til kendeksabet til
meddebatører.

At berøre tilstødende ng er noget helt andet, og X-post på det begrænsede
plan jeg gør det, kan kun kværulanter have ondt af.

Fra : Henning

Dato : 05-05-04 18:46

Ruth Nielsen wrote:

> [...]
> man en gang imellem burde skrive på tværs af grupperne, så
> man ser, hvem der er i de forskellige grupper.

Original ide? Næh for Bo W. er det ikke noget oprindeligt i det,
kun ren chikane af flest mulige grupper, som er hans kendetegn.
(IMHO)

Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 19:16

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message

> Original ide? Næh for Bo W. er det ikke noget oprindeligt i det,
> kun ren chikane af flest mulige grupper, som er hans kendetegn.

Selvfølgelig er der lidt forfængelighed og indbildskhed i at ville have sine
vidunderlige budskaber ud til flest mulig modtagere

At der skulle være chikane i det, kan kun komme fra nogen, hvis ømme punkter
jeg kommer til at pirke til ved min sandhedssøgning.

Man er ikke tvungen til at åbne de X-postede indlæg

Fra : Andropov

Dato : 07-05-04 11:41

Bo Warming wrote:

> [...]
bliver
>hurtig og 100% sikker, hvis de begår kriminalitet igen.

>Hvilke problemer ser du i sådant, Morten?

Spørgsmålet er om man ikke også lige så godt kunne dna teste alle. Som
det er i dag hvis en person bliver dna testet, kan man også finde hans
familie da dna ligger så tæt på hinanden ved familie.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-04 12:37

> [...]
> det er i dag hvis en person bliver dna testet, kan man også finde hans
> familie da dna ligger så tæt på hinanden ved familie.

Alle den ny tekologis velsignelser bør bruges i kampen mod terrorister og
kriminelle

Jeg ser radiosender/(hjemmefængsling som vigtigst (elektronisk fodlænke) men
DNA er vidunderligt retsmedicinsk redskab ved opklaring.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 11:12

> [...]

> på alle togene, - og efter en tænkepause: "Især hvis der er
> børn derinde."
>
> Var det ikke meget godt tænkt af en 5-årig?

Jo - hvis en indsat kvinde har småbørn, så frygter jeg at vort
lortebehandlersystem vil nægte at hun har barnet med sig.
Uanset alder. Uanset at hun er stoffri. Uanset straflængde.

> en Z-regering ville spare væk

Glistrp

> hovedemnet
>
> Nå ja lige netop det . . .

Og det er et helt centralt vigtigt punkt som Glistrup og Riemann gjorde til
forsideoverskrifter i 1979
"DE FORMERER SIG SOM KANINER VED FAMILIESAMMENFØRINGER!

Tal dansk din arrogante snob.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-04 14:41

On Tue, 4 May 2004 14:22:05 +0200, "Bo Warming"
<ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

det er fandens du aldrig lære det hvad skal en xpost imellem
dk.politik,dk.snak.seksualitet,dk.kultur.litteratur være til gavn for?
da grupperne uvilkårligt vil blive OT når man svare i den ene er det
for det meste og som man ser af debatten OT i en anden.

fut :dk.admin.netikette
--

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-05-04 14:59

> Helt enig: Men denne slåfejl var nu sjov: "> > Glistrup NØD
FÆNGSELSOPHOLDET
> og kaldte manden bedre end hans kone."

Du har den helt rigtige forståelse!

Ruth

Fra : K.M.

Dato : 05-05-04 08:12

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Helt enig: Men denne slåfejl var nu sjov: "> > Glistrup NØD
FÆNGSELSOPHOLDET
> og kaldte manden bedre end hans kone."
>
> Per V.

prøv lige og se efter en gang til...der står rent faktisk

Glistrup NØD FÆNGSELSOPHOLDET og kaldte ...M-A-D-E-N... bedre end hans
kones.

K.M.

Fra : vadmand

Dato : 05-05-04 09:21

"K.M." <denne@ressefindes.ikke> skrev i en meddelelse

> FÆNGSELSOPHOLDET

> prøv lige og se efter en gang til...der står rent faktisk
>
> Glistrup NØD FÆNGSELSOPHOLDET og kaldte ...M-A-D-E-N... bedre end hans
> kones.

Ja, da han rettede det. Citatet ovenfor er kopieret direkte fra Bos første
indlæg.

Ikke for at gøre noget stort nummer ud af det, jeg syntes bare, det var en
pudsig fejlskrivning.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 10:47

> [...]
> indlæg.
>
> Ikke for at gøre noget stort nummer ud af det, jeg syntes bare, det var en

Og jeg er da lidt stolt over at folk der ih-så-gerne-ville-få-et stød-ind og
påvise fejl i de glistrupske ræsonementer, og har ledt med lys og lygte i
årevis, og skrevet hadsk bog mod "racister" som mig, KAN IKKE FINDE ANDET AT
KRITISERE END EN SLÅFEJL

Fra : vadmand

Dato : 05-05-04 11:31

> [...]
> årevis, og skrevet hadsk bog mod "racister" som mig, KAN IKKE FINDE ANDET

Jeg har, som du udmærket ved, fundet masser af andet at kritisere.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-04 17:43

> [...]
ANDET
> AT
> >
> Jeg har, som du udmærket ved, fundet masser af andet at kritisere.

Hvordan skulle jeg vide det?

Har du gået i clinch og søgt i dybden pr debat-tråd?

Vælger du ikke at sige mig-god-Bo-ond og flygte fra debat?

Mudderkast om at BW er religiøs eller syg eller fakta-resistent, er tegn på
at du kan lide at være "indianeer i din egen cowboyfilm" og ikke tør lade
det komme an på en prøve om HVAD den anden mener, og hvis logik er mest
overbevisende, når man er nået frem til fælles definitioner om emnet

Hvis ikke du lige har et eksempel , der viser jeg tager fejl, så lad os
SIGTE MOD I FREMTIDEN AT VISE RESPEKT OG LADE ARGUMENTATION SKE UDEN AT GÅ
EFTER MANDEN

Fx giv din opskrift på at integration kan lykkes vedr ungmuslimer som de der
myrdede den italienske turist på Nørrebro.

Eller i litteraturgruppen påvis at Nietzsche-citater kan tolkes som andet
end glistrupske.

Fra : arc@na

Dato : 04-05-04 14:25

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> wrote in news:c77qg7$am2$1@news.cybercity.dk:

> "Bo Warming" skrev i en meddelelse
> Kan vi ikke snart få alt det møg ud af litteraturgruppen, hvor det
> absolut ikke hører hjemme.

Må jeg anbefale at killfile Bo Warming - det er typisk at han spammer en
masse grupper med sine sære budskaber.

XFUT dk.snak.seksualitet

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 04-05-04 15:12

"arc@na" <skrev i en meddelelse
> "Ruth Nielsen" wrote in >
>
> Må jeg anbefale at killfile Bo Warming - det er typisk at han spammer en
> masse grupper med sine sære budskaber.
>
> XFUT dk.snak.seksualitet

Nå, jeg troede det kom fra dk.Indvandrere ...

Ruth

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-04 18:55

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> wrote in message
> "Bo Warming" skrev i en meddelelse
> Kan vi ikke snart få alt det møg ud af litteraturgruppen, hvor det
> absolut ikke hører hjemme.

De gammeldags fascistiske lov-og-orden mennesker der mener, at man ikke må
X-poste er et mindretal og har ikke fattet, at netbetjentene har nul
opbakning fra udbydere, dvs de er magtesløse.

De har gjort megen skade, så lidt sundt anarki er et fremskridt, og den ny
frihed bliver jo aldrig overdrevet

Det er godt at der X-postes engang imellem. Ellers gror vi fast i adskilte
diskussionsgrupper. Indavl nejtak.

HVIS halvdelen er imod X-post, så passer det jo fint at kun halvdelen
X-poster. Ingen er tvunget til at åbne noget

Når litteraturgruppen har diskuteret Nietzsche længe er det oplagt at
X-poste når et indlæg har mange relevantecitater af Nietzsche og når ting
skifter, må folk holde øje med subject line og ændre så X-post afbrydes.

Fra : Andropov

Dato : 03-05-04 20:46

Vadmand skrev:

>At Frp. havde dårlige ledere skyldet, at partiet bestod af småtskårne
>kværulanter.

Der var en som de kaldte "den talende grusbunke" bl.a. vist nok
Brusgård og Poulsgård med hans råben tøsedrenge. Det var ind imellem
ret underholdende at se Fremskridtspartiets landsmøde :)

Fra : PerX ...

Dato : 03-05-04 14:59

In article <PQclc.49500$dD2.48578@fe18.usenetserver.com>,
ELTZNXFXSMII@spammotel.com says...

> Jeg har hele dagen ligget i solen med bar røv

Er det det man kalder lokke mad?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 15:26

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <PQclc.49500$dD2.48578@fe18.usenetserver.com>,
> ELTZNXFXSMII@spammotel.com says...

> Er det det man kalder lokke mad?

Ikke forstået.

Dovenskab er motiv og soldyrkelse - som Thomas i Radiserne siger om glæden
ved at solen bager ens ryg "og så er det gratis"

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-05-04 08:29

> Bøssernes evne til at erobre opmærksomhed med deres lidet interessante
> afvigelse, får for meget medieopmærksomhed. Godhedsindustrien gør
> skade.

Imho er godhedsindustrien, som du kalder den, da langt at foretrække frem
for den opfordring til had, udstødelse og stigmatisering, højrefløjen står
for (in casu: din elskede Glistrup). Hvis der er nogen, der har formået at
tiltvinge sig mediernes opmærksomhed med et primitivt, navlebeskuende og
nedladende menneskesyn, så er det da Glistrup (og konsorter).

Ole O.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 08:49

"Ole Olsen" <OO@snabel.af> wrote in message
> [...]
> tiltvinge sig mediernes opmærksomhed med et primitivt, navlebeskuende og
> nedladende menneskesyn, så er det da Glistrup (og konsorter).

Man har nødtørftigt givet Glistrup opmærksomhed på en promille af
sendefladen, fordi man ved at over halvdelen af danskerne tænker som han og
påvirkes af at se hans gode formulering af deres egne tanker

Man kan ikke tilTVINGE sig medieopmærksomhed når man er i vor position

Da bøsseaktivister er en stor del af godhedsindustrien, har de anderledes
godt springbræt til at foregive at mindretalssynspunkter er
flertalssynspunkter

Fordi de har ubegrænset sendetil og spalteplads, behøver de ikke at udtrykke
sig kortfattet=firkantet=misforståeligt

Fra : Ole Olsen

Dato : 03-05-04 09:14

> [...]
>
> Fordi de har ubegrænset sendetil og spalteplads, behøver de ikke at
> udtrykke sig kortfattet=firkantet=misforståeligt

Kære Bo

1) Hvor har du dine tal fra? (en promille, halvdelen af danskerne,
ubegrænset sendetid & spalteplads?). 2) Hvem er den entitet, du refererer
til med "man" (som åbenbart bestemmer over medierne)? 3) Hvis vi bare for
argumentets skyld antager din påstand om, at "bøsseaktivister er en stor
del af godhedsindustrien", kunne det så ikke lige så godt være et argument
for, at bøsser er gode, tolerante og generøse mennesker? 4) Prøv at vende
lyset mod dig selv, når du begræder, at mindretalssynspunkter udgives for
at være flertalsditto. 5) Du har da (hvad nogle måske begræder, men her er
jeg nu enig med dig og Voltaire) ubegrænset spalteplads i et forum som
dette. Hvorfor bliver du så tilsyneladende konsekvent misforstået? Kunne
det tænkes, at det er fordi dine argumenter for dette og hint ikke så meget
er argumenter, men idiosynkrasier der for enhver pris skal luftes? 6) Tak
for nu!

Mvh.
Ole O.

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 09:21

Bo Warming wrote:

> Man har nødtørftigt givet Glistrup opmærksomhed på en promille af
> sendefladen,

Hvad vil du have ? At staten skal financiere Zs markedsføring ?

> fordi man ved at over halvdelen af danskerne tænker som han og
> påvirkes af at se hans gode formulering af deres egne tanker

Mærkeligt at så få stemte på ham så......

> Man kan ikke tilTVINGE sig medieopmærksomhed når man er i vor position

Næ - men man kan prøve at sige noget folk finder vedkommende og ikke
blot ufrivilligt komisk.

> Da bøsseaktivister er en stor del af godhedsindustrien, har de anderledes
> godt springbræt til at foregive at mindretalssynspunkter er
> flertalssynspunkter

Der er nu ikke meget der tyder på at de fleste i DK ikke er nærmest
ligeglade med bøsser. Intet etableret parti prøver at føre sig frem på
bøssers bekostning; der er simpelthen ikke stemmer i det.

> Fordi de har ubegrænset sendetil og spalteplads, behøver de ikke at udtrykke
> sig kortfattet=firkantet=misforståeligt

Tør dine øjne. Bøsser har ikke ubegrænset sendetid.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 09:31

> Hvad vil du have ? At staten skal financiere Zs markedsføring ?

Når noget er nyt, bør der gives øget dækning. Når der er 15% der stemmer Z,
bør man financiere Z-markedsføring for mindst 15% af licensen.

Men i stedet førte man Der Stürmer propaganda imod fremskridtsfolk , være
end den tyske mod jøderne

> Mærkeligt at så få stemte på ham så......

Godhedsindustrien ejer hjernevaskindstrumenterne

> Næ - men man kan prøve at sige noget folk finder vedkommende

Det var Glistrup langt bedre til end DR - og derfor var de misundelige og
fortiede ham

> Der er nu ikke meget der tyder på at de fleste i DK ikke er nærmest
> ligeglade med bøsser. Intet etableret parti prøver at føre sig frem på
> bøssers bekostning; der er simpelthen ikke stemmer i det.

Danskere er tolerante og bøssernes kamp har altid været unødvendig og til
grin

> Tør dine øjne. Bøsser har ikke ubegrænset sendetid.

Har de et budskab andet end "det er synd for os at vi ikke er så elsket som
vi gerne vil være af alle" Og hvem er det?

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 10:03

Bo Warming wrote:

> Når noget er nyt, bør der gives øget dækning.

Hvad er nyt ved Z ?

> Når der er 15% der stemmer Z,
> bør man financiere Z-markedsføring for mindst 15% af licensen.

Hvorfor skal det statsstøttes ?

> Men i stedet førte man Der Stürmer propaganda imod fremskridtsfolk , være
> end den tyske mod jøderne

Der blev ikke ført hetz mod Z. Glistrup formåede at skræmme vælgere væk
helt uden hjælp.

> Godhedsindustrien ejer hjernevaskindstrumenterne

Vælgerne er altså åndssvage ?

> Det var Glistrup langt bedre til end DR - og derfor var de misundelige og
> fortiede ham

Næ - han fik den taletid han havde krav på - og han brugte dem til at
bekræfte sin status som en særling uden særlig meget realitetssans.

> Danskere er tolerante og bøssernes kamp har altid været unødvendig og til
> grin

Det har elelrs været forbudt at være homoseksuel, så nogen kamp har da
været nødvendig.

> Har de et budskab andet end "det er synd for os at vi ikke er så elsket som
> vi gerne vil være af alle" Og hvem er det?

Det er vist dit eget budskab.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 10:51

> Hvad er nyt ved Z ?

Frankrig havde haft Poujade-partiet men hos os var det helt nyt at søge
drastiske skattelettelser

> Vælgerne er altså åndssvage ?

Ensidig Goebbelsagtig propaganda kan gøre nogle folk dumme
Indtil Glistrupforslaget om privatisering af medierne bliver lov, vil dette
være et af demokratiets værste problemer

> Næ - han fik den taletid han havde krav på - og han brugte dem til at
> bekræfte sin status som en særling uden særlig meget realitetssans.

Næsten alle skuespilforfattere og filminstruktører og skuespillere er
socialismeprædikanter og der er ingen tvivl om at deres partier får
tidobbelt sendetid og spalteplads

Z blev klart fortiet i forhold til VKRS SF EL KRF osv

> Det har elelrs været forbudt at være homoseksuel, så nogen kamp har da
> været nødvendig.

Er det 4 eller 11 årtier siden der var forbud?

> Det er vist dit eget budskab.

Hvad har bøsserne ellers at sige os?

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 11:28

Bo Warming wrote:

> "morten sorensen" <morten@news.news> wrote in message

> Frankrig havde haft Poujade-partiet men hos os var det helt nyt at søge
> drastiske skattelettelser

Jeg taler om nutiden. At Glistrup var noget helt nyt [og nødvendigt
imho] er vi sikkert enige om. Hvad han kan tilbyde nutiden kan jeg dog
ikke se.

> Ensidig Goebbelsagtig propaganda kan gøre nogle folk dumme
> Indtil Glistrupforslaget om privatisering af medierne bliver lov, vil dette
> være et af demokratiets værste problemer

Jeg er enig i at staten ikke skal være hovedudbyderen af inormation -
men at privatisering af TV i sig selv skulle medføre en bedre kvalitet,
kan jeg ikke se.

> [...]
> tidobbelt sendetid og spalteplads
>
> Z blev klart fortiet i forhold til VKRS SF EL KRF osv

De fik taletid i TV - og brugte den ikke på noget vælgerne fandt
vedkommende. Længere er den egentligt ikke.

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 12:45

> Bo Warming wrote:

> Jeg taler om nutiden. At Glistrup var noget helt nyt [og nødvendigt
> imho] er vi sikkert enige om. Hvad han kan tilbyde nutiden kan jeg dog
> ikke se.

Glistrup ville aldrig købe stemmer ved at gøre socialhjælp mere ødsel end
den er.
Glistrup er mere principiel, filosofisk gennemtænkt, klar, langsigtet - og
vil gå videre om muligt mht at genskabe et homogent dansk folk.

> Jeg er enig i at staten ikke skal være hovedudbyderen af inormation -
> men at privatisering af TV i sig selv skulle medføre en bedre kvalitet,
> kan jeg ikke se.

Al stats-involvering betyder indoktrinering. Det er slemt idag.

> De fik taletid i TV - og brugte den ikke på noget vælgerne fandt
> vedkommende. Længere er den egentligt ikke.

Du lyder som en nazi der retfærdiggør Nyrnberglovene
Detaljer af fair play opblæser du til total fair play.

Fortielsen af Glistrup-synspunkter var en grov sag.
Bl.a. fordi alle løj om os.
At også domstolene bruges som våben mod os, på unfair vis, var nok det mest
afgørende for at vi ikke blev store.

Dømmende, udøvende og lovgivende magt var pludselig slet ikke adskilt.

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 13:12

Bo Warming wrote:

> Glistrup er mere principiel, filosofisk gennemtænkt, klar, langsigtet - og
> vil gå videre om muligt mht at genskabe et homogent dansk folk.

Z har haft alle tiders chance for at få indflydelse på samfundet. Man
rystede de etablerede partier i 1973, men har ikke formået at omsætte
momentet til noget folk gider stemme på.

Det er sgu ikke vælgerne den er gal med.

> Du lyder som en nazi der retfærdiggør Nyrnberglovene

Det kan jeg ikke se at jeg gør.

> Detaljer af fair play opblæser du til total fair play.

Ikke forstået.

> Fortielsen af Glistrup-synspunkter var en grov sag.

På hvilken måde bliver Z fortiet ift andre partier ? Glistrup havde da
fri taletid i TV og valgte bare at fyre sit vanlig ævl af. Det ævl ingen
gider høre.

> Bl.a. fordi alle løj om os.

Der er ingen der obstruerer noget for Z - det gør Glistrup nemlig bedre
end nogen anden.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 15:40

> [...]
> momentet til noget folk gider stemme på.
>
> Det er sgu ikke vælgerne den er gal med.

Hvis du nedstammer fra vælgere der kvajede sig, er du jo nødt til at
insistere at RØNNEBÆRRENE ER SURE

> Det kan jeg ikke se at jeg gør.

Man må finde smukke regler der retfærdiggør alt, når man ved at man har uret

> Ikke forstået.

Der var overfladiske tiltag i retning af lige meget sendetid til partier
dengang.

Idag kan alle se at der er overpriviligering af de røde, og nu har man
undskyldningen at "der er jo privast TV til de onde".

> På hvilken måde bliver Z fortiet ift andre partier ? Glistrup havde da
> fri taletid i TV og valgte bare at fyre sit vanlig ævl af. Det ævl ingen
> gider høre.

Han brugte sie ultra få sekunder med økonomi og forstand

Hvad sagde han som du kalder ævl?

At muslimer er farlige?

At høj skat skader erhvervslivet?

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 15:47

Bo Warming wrote:

> Hvis du nedstammer fra vælgere der kvajede sig, er du jo nødt til at
> insistere at RØNNEBÆRRENE ER SURE

Nu kan jeg slet ikke følge dig. Hvordan i alverden kan jeg involveres i
Z/Glistrups totale fiasko ?

> Man må finde smukke regler der retfærdiggør alt, når man ved at man har uret

Igen aner jeg ikke hvad du mener.

> [...]
>
> Idag kan alle se at der er overpriviligering af de røde, og nu har man
> undskyldningen at "der er jo privast TV til de onde".

Den udlægning er jeg ikke enig i. Jeg synes nu alle de repræsenterede
partier får en fair behandling. Z fik den også - men har bare ikke en
politik der interesserer vælgerne. Derfor fik de 0.5%; ikke fordi der
var/er en konspiration.

> Han brugte sie ultra få sekunder med økonomi og forstand
>
> Hvad sagde han som du kalder ævl?

Hans udfald mod mu-mu-muhammeDANere er ufrivilligt morsomme.

Problemet ved Glistrup [og sikkert Z] er at man er så dårlige til at
præsentere og har så lidt politisk fornemmelse at det er ligegyldigt om
man 'har ret' eller ej, da man via sin fremtoning og fremstilling skyder
sig selv i foden.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 16:22

> Nu kan jeg slet ikke følge dig. Hvordan i alverden kan jeg involveres i
> Z/Glistrups totale fiasko ?

Din iver med at postulere danske vælgere er højintelligente og ville have
stemt på ham selvom han næsten ingen tale tid fik, hvis han havde været sund
og OK

tyder på at du har dårlig samvittighed over at dine forældre ikke stemte Z

> Igen aner jeg ikke hvad du mener.

Man kan bortforklare at der ikke var noget snæversynet ved at udvise jøder i
1935 i Tyskland

Og man kan forklare, at Glistrups ucharmerende, uskolede talegaver var årsag
til, at vælgerne ikke reddede Danmark i tide ved at give ham flertal.

Begge dele er som ræven der insisterer at rønnebærrene er sure og man
bortforklarer og efterrationaliserer og fortrænger og lyver

Vælgerne var i mediepavernes vold

Nu æder Pittelkow sin egen lort, som hans kone har gjort længe.

> [...]
> partier får en fair behandling. Z fik den også - men har bare ikke en
> politik der interesserer vælgerne. Derfor fik de 0.5%; ikke fordi der

Seneste valgs Z-nederlag skyldes især at medierne i over et årti havde
forkælet Pia med taletid og spalteplads - ethvert læserbrev fik hun optaget,
da Glistrup var i fængslet og hun skulle smigres til at tage hans plads. ...

Jeg var i Østre Storkreds med hende og hun roste mig for at jeg fik flere
læserbreve optaget end hende dengang.
Det var endda Kirsten Jacobsen der skrev hendes avis-indlæg og Glistrup
skrev fra fængslet nogle af de taler hun holdt i folketinget - han sendte
mig kopi af nogle af dem.

> [...]
> præsentere og har så lidt politisk fornemmelse at det er ligegyldigt om
> man 'har ret' eller ej, da man via sin fremtoning og fremstilling skyder

Du er meget forelsket i Pia Kjærsgaard og hendes spindoktorerede , originale
stil, ikke?

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 17:52

Bo Warming wrote:

> [...]
> da Glistrup var i fængslet og hun skulle smigres til at tage hans plads. ...

Tror du vitterligt på at medierne gider at knægte Z ? Den værste fjende
Glistrup havde var ham selv.

> [...]
> Det var endda Kirsten Jacobsen der skrev hendes avis-indlæg og Glistrup
> skrev fra fængslet nogle af de taler hun holdt i folketinget - han sendte

Jamen - hvorfor er Z så ikke blevet til mere når nu partiet havde evnerne ?

> Du er meget forelsket i Pia Kjærsgaard og hendes spindoktorerede , originale
> stil, ikke?

Overhovedet ikke. Jeg konstaterer bare at DF i det mindste har politiske
ambitioner og en realitetssans der gør at det er muligt at få resultater.

Politisk finder jeg DF reaktionært og visionsløst.

--

morten sorensen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 18:34

> Tror du vitterligt på at medierne gider at knægte Z ? Den værste fjende
> Glistrup havde var ham selv.

Det har du gentaget ret mange gange. Hvornår kommer du med et eksempel på
noget usandt eller ulogisk sagt af Glistrup.

> Jamen - hvorfor er Z så ikke blevet til mere når nu partiet havde evnerne
?

Tænk hvor mange fede job der er i godhedsindustrien og hvilke magtmidler de
råder over, især medierne, som jo er statsmonopol.
Selvfølgelig kunne de bekæmpe ham usagligt.

> Overhovedet ikke. Jeg konstaterer bare at DF i det mindste har politiske
> ambitioner og en realitetssans der gør at det er muligt at få resultater.
>
> Politisk finder jeg DF reaktionært og visionsløst.

Visionen om at danskerne igen bliver herrer i eget hus, er ret god.

Fra : morten sorensen

Dato : 03-05-04 19:15

Bo Warming wrote:

> Det har du gentaget ret mange gange. Hvornår kommer du med et eksempel på
> noget usandt eller ulogisk sagt af Glistrup.

Det handler ikke om sandhed eller logik, men om at det er længe siden
Glistrup har sagt noget vedkommende som vælgerne gad høre på. derfor
stemte en halv procent på Z ved sidste valg; ikke fordi der var en
konspiration mod Z.

morten sorensen

Fra : Andropov

Dato : 03-05-04 16:37

Bo Warming skrev:

> [...]
> til.

>At sætte en politisk leder i fængsel, når partiet ikke har erfarne

Glistrup var ikke i fængsel da Kirsten Jacobsen blev valgt til
gruppeformand i stedet for Helge Dohrmann. Pia Kjærsgård skriver:

"Da resultatet forelå, klappede Glistrup begejstret, nærmest
manisk......Billedet, jeg stadig ser for mig, når jeg tænker tilbage,
er en chimpanse i et cirkus, der klapper ad sine egne tricks."

>Selv hvis dommen var retfærdig, burde straf havde været udskudt til
efter
>folketingarbejde var færdigt

Men hvor længe skulle hans dom så være udskudt til næste valg ?

>Dohrmann var uudddannet og ikke god som leder. DERFOR FÆNGSLEDE MAN
GLISTRUP

Dohrmann var måske ikke akademiker. Men det er der så mange som ikke
har været gennem tiderne og alligevel klaret sig fint. f.eks. Anker
Jørgensen havde heller ikke den store uddannelse men var statsminister
i en del år.
Akademikere er ikke altid af det gode. F.eks. bliver Per Stig Møller
beskyldt for mere at tænke end at handle synes jeg at have hørt.
Helge Dohrmann var indstillet på at forhandle i modsætning til flere
af strammerne. Desuden var han vellidt af andre partier hvilket også
kan være en fordel i en forhandlingssituation.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 17:25

> folk er
>
> Glistrup var ikke i fængsel da Kirsten Jacobsen blev valgt til
> gruppeformand i stedet for Helge Dohrmann. Pia Kjærsgård skriver:

Det har ingen påstået. Mens Glistrup var i fængsel gjordes Dohrmann til
gruppeformand og medierne og Dohrmann skabte Pia som superstar - hun var
kommet ind som suppleant for Glistrup.

> "Da resultatet forelå, klappede Glistrup begejstret, nærmest
> manisk......Billedet, jeg stadig ser for mig, når jeg tænker tilbage,
> er en chimpanse i et cirkus, der klapper ad sine egne tricks."

Kirsten Jacobsen ved at hendes politiske karriere er skabt af Glistrup og
hun har udtrykt enorm respekt for ham, men hun blev systemets kvinde da
Glistrup opnåede comeback og hun løj at Glistrups muhamedanerlov betød
pædofil-prostitution vedr muslimpigesalg til Paraguay. Hun valgte bevidst og
perfidt at fordreje en sej vits.
Kællinger er eksperter i at være ondskabsfulde og illoyale.

> efter
>
> Men hvor længe skulle hans dom så være udskudt til næste valg ?

Een valgperiode. Når vælgerne har udpeget den for dem ideelle representant,
bør det respekteres.

> [...]
> af strammerne. Desuden var han vellidt af andre partier hvilket også
> kan være en fordel i en forhandlingssituation.

Folk kan godt lide skvat - de er ufarlige.

Men Dohrmann var sej med at sætte parabol på sit hus, da staten forbød
sådant. Det betød at paraboler blev tilladt.
- det var jysk snarrådigt plagiat af nultrækprocent-genialiteten fra
læremesteren. Civilulydighed med gode resultater for masserne. Ligesom alt
hvad Glistrup har gjort..

Fra : Andropov

Dato : 03-05-04 17:49

Bo Warming skrev:

> [...]
bevidst og
>perfidt at fordreje en sej vits.
>Kællinger er eksperter i at være ondskabsfulde og illoyale.

Kirsten var på strammerfløjen og befandt sig godt der. Det eneste hun
ikke brød sig om er enevælde i et parti. Det med Paraguay kan jeg ikke
lige huske men det er vel også nærmest en bagatel.

> [...]
>
> Men hvor længe skulle hans dom så være udskudt til næste valg ?

>Een valgperiode. Når vælgerne har udpeget den for dem ideelle

Tja, det kunne man måske godt sige. Valgperioden er jo alligevel kun 4
år.

> [...]
>- det var jysk snarrådigt plagiat af nultrækprocent-genialiteten fra
>læremesteren. Civilulydighed med gode resultater for masserne.

Dohrmann ville sikkert have befundet sig godt i Dansk Folkeparti. Men
sådan skulle det ikke gå på grund af hans alt for tidlige død.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 18:31

> [...]
> ikke brød sig om er enevælde i et parti. Det med Paraguay kan jeg ikke
> lige huske men det er vel også nærmest en bagatel.

Nej, det viste hendes egoisme og manglende respekt for hvad hun var valgt
på - nemlig at være Glistrup strammer. Hun anstregte sig kreativt og
opfindsomt og løj for at dolke Glistrup, da han mod hendes forventning kom
tilbage i partiet.
Hun skal nok blive belønnet af systemet. Som havde mange usaglige våben imod
Glistrup-ideerne, som var en trussel for vore korrupte magthavere

> representant,
>
> Tja, det kunne man måske godt sige. Valgperioden er jo alligevel kun 4
> år.

Ja, enhver bør kunne se at alle ikke-Z-politikere hadede demokratiets ide,
da de fradømte Glistrup hans immunitet. Preben Wilhjem og en snes andre
argumenterede dog præcis som jeg gør her, og brød deres partidisciplin.

> forbød
> Ligesom alt
>
> Dohrmann ville sikkert have befundet sig godt i Dansk Folkeparti. Men
> sådan skulle det ikke gå på grund af hans alt for tidlige død.

Han har en slægtning i DF. En ofte usaglig miljøpolitiker.

Fra : Andropov

Dato : 03-05-04 18:57

Bo Warming skrev:

> [...]
> år.

>Ja, enhver bør kunne se at alle ikke-Z-politikere hadede demokratiets

Men sådan er det generelt når oppositionen lugter blod så øjner de en
chance for selv at komme til magten.

> Dohrmann ville sikkert have befundet sig godt i Dansk Folkeparti. Men
> sådan skulle det ikke gå på grund af hans alt for tidlige død.

>Han har en slægtning i DF. En ofte usaglig miljøpolitiker.
Ja, Jørn Dohrmann jeg var lige inde på Dansk Folkepartis hjemmeside
for at kigge.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-05-04 19:57

> ide,
>
> Men sådan er det generelt når oppositionen lugter blod så øjner de en
> chance for selv at komme til magten.

Mafia-etik bruges dog ikke så slemt INTERNT I CHRISTIANSBORGKLUBBEN
Lav etik rettedes mod os
Fordi bureaukratiet, som MFerne er ansat til at forsvare, var truet af
Glistrup, så er fremskridtsfolk altid blevet behandlet som ildelugtende
spledalske, og folk har cirkuleret sladder og blæst på sandheden

> Ja, Jørn Dohrmann jeg var lige inde på Dansk Folkepartis hjemmeside
> for at kigge.

Han gør meget godt, men er autoritetstro og en gallup-politiker som Pia.

Da der var snak om at et russisk skib med fiski Rønne Havn ville skade
omgivelserne med ammoniak pga fiskeforrådnelse så legede han
Greenpeace-dommedagsprædikant mens stadig al fisken var frossen.

Glistrup løj aldrig. Havde altid sin research i orden.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 06-05-04 00:01

Hvad er prøcis 'homofodbold'?
Hans