Ønskespil
Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 02-05-04 18:18

Hej alle

Jeg spurgte herinde for et par år siden efter et spil jeg har i mit lille
hoved, men det fandtes ikke dengang. I mellemtiden har jeg ikke fulgt så
meget med på spilmarkedet, så ved ikke om det er dukket op i mellemtiden.
Men jeg savner et spil hvor man er tv-direktør? Bygge en tv-kanal op, købe
rettigheder til film, serier, sport. Eller måske satse på nyheder. Osv osv
osv. Man kan få spil hvor man skal styre flyselskaber, transportfirmaer,
fodboldhold, skisportssteder, hoteller, hospitaler osv osv osv Men findes
der virkelig ikke noget hvor man skal styre en tv-station?

--
MVH
Hans K. Pedersen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 02-05-04 19:00

Der findes et gammel spil, tror nok det hedder MadTV. Det er det eneste jeg
kender til.

Mvh
Carsten

Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 02-05-04 19:47

"Carsten Pedersen" <carsten@online-gamez.dk> wrote in message
> Der findes et gammel spil, tror nok det hedder MadTV. Det er det eneste
jeg
> kender til.
>
> Mvh
> Carsten

Ja, det kan jeg også godt huske. Men der kunne man ikke planlægge mere end
en dag frem og det var generelt meget amatøragtigt lavet. Ganske få
muligheder havde man. Desværre. Så andre bud er ønskelige :)

MVH
Hans K. Pedersen
hkp@tdcadsl.dk