Navi i Renault Laguna
Fra : Jesper F Christensen

Dato : 02-05-04 18:27

Er der nogle der har mont. navigation i en Renault Laguna, her tænker jeg på
de kabler der skal forbindes til div. ting så som hastigheden o.s.v., og om
der skulle være forberedt til sådan noget, der er jo temelig mange kabler
der slutter under radioen?

Håber der er nogle, da den skulle funke til sommerferien.

Hilsen Jesper

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 02-05-04 18:28

PS det er en 1,8 16v fra 11/98

Fra : RemRem

Dato : 04-05-04 20:09

Hej Jesper

Hvis det er et Blaupunkt anlæg og det er Tachosignalet du skal
tilslutte findes der en tysk side som beskriver hvor signalet kan
trækkes fra - Jeg har vedlagte linket. Har selv monteret det i en
ældre Renault med en strømtyv og det fungere fint.

http://www.petri.de/cgi-bin/petri.cgi?kdnr=&val=0&un=00001083698880-AF396319-00&usepic=../bilder/icon_suchen.gif&url=katalog.html&go=Montagehilfe%2fTachosignale%2fRenault

God fornøjelse

/Torben

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 04-05-04 20:26

Jeg takker mange gange for linket, det er en Pioneer, men det er nok det
samme signal, nu er jeg ikke så god til det tyske, men jeg tror ikke jeg kan
på min model:

Laguna 1998- Muß Radsensor oder originalgeber von Renault eingebaut
werden

Vil det ikke sige at man skal have noget ekstra udstyr, før man kan?

Hilsen Jesper

Fra : RemRem

Dato : 04-05-04 20:31

Hej Jesper

Kan ikke tro at det ikke kan lade sig gøre på en 98 model - Min
Renault er fra 92 og der kan det lade sig gøre. Måske du kan følge
det som står i bemærknings feltet med hjælp fra din instruktionsbog?

Ellers skal du nok ringe til Renault og høre.

/Torben

On Tue, 4 May 2004 21:25:51 +0200, "Jesper F Christensen"