MS Windows
briani 27239
SP3 til Windows2000
Fra : Linnea

Dato : 02-05-04 17:10

Jeg kender en, som er ved at installere en printer. Den kommer og anker
over, at der skal en SP3 til Windows for at drivere mv. kan lægges korrekt
på.
Kan det lade sig gøre at finde en SP3 til Windows2000, som ikke skal hentes
fra nettet? (Pc´en er nemlig ikke på nettet.) Og kan det ydermere lade sig
gøre at installere den uden netforbindelse?

Mvh
Anette

Fra : Gevaldi

Dato : 02-05-04 17:47

Linnea skriblede:
> [...]
> hentes fra nettet? (Pc´en er nemlig ikke på nettet.) Og kan det
> ydermere lade sig gøre at installere den uden netforbindelse?

Du kan evt. hente den her og så brænde
en cd til vedkommende:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

--
/Gevaldi

Fra : Brian Hansen

Dato : 02-05-04 17:51

"Linnea" <linneanospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra nettet? (Pc´en er nemlig ikke på nettet.) Og kan det ydermere lade sig
> gøre at installere den uden netforbindelse?

Der er ingen problemer i at hente den på en anden PC og lægge den på en CD.

Der er kommet en SP4 til Win2000.

Brian

Fra : phg1

Dato : 02-05-04 21:02

"Brian Hansen" skrev d. 02-05-04 17:51 dette indlæg :

> [...]
>
> Der er kommet en SP4 til Win2000.
>

> Brian
>
> jeg kan ikke huske hvor jeg så det men man kan få microsoft til at
sende en opdateringscd ganske gratis

http://www.kandu.dk/