Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Menneske billede
Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 15:56

Endnu et menneske billede "den følsomme side" -max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-05-04 16:01

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> Endnu et menneske billede "den følsomme side" -max-

Må jeg se det beskåret lidt tættere i siderne og med farver? Ellers en
rigtigt godt fanget situation.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 16:04

"Jens Bruun"
> "-max-"

> Må jeg se det beskåret lidt tættere i siderne og med farver? Ellers en
> rigtigt godt fanget situation.
>
> --
> -Jens B.

Så må du bruge din fantasi, jeg har flere tusind billeder
at arbejde på fra den tur, farverne hjælper ikke men
beskæring er en god ide. -max-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 17:11

"Jens Bruun"
> -Jens B.
>
> www.fotolog.dk - Min personlige fotodagbog på nettet
> (Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Der er mange på listen, har du fået nogen ide om hvornår.. -max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-05-04 17:31

> Der er mange på listen, har du fået nogen ide om hvornår.. -max-

Tja, tjo. Jeg har rykket i sidste uge og fik besked om, at de ville levere i
starten af maj, og det er jo nu! De kunne dog ikke garantere noget som
helst, så jeg krydser fingre. Skal til San Diego i slutningen af måneden,
hvor jeg _meget_ gerne vil have kameraet med. I mellemtiden køber jeg mig
fattig i objektiver og flash, og så napper jeg nok en 17-40 eller 70-200,
når jeg nu snart alligevel er i USA

Hopper du på Mark II-vognen?

Fra : Mic Holm

Dato : 02-05-04 18:30

Jeg ville købe mig en 24-70 til walkaround objektiv, det er et fantastisk
område. (X1.5)

--M

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-05-04 18:50

"Mic Holm" <-Mic-@-Holm-.org uden - erne> wrote in message

> Jeg ville købe mig en 24-70 til walkaround objektiv, det er et fantastisk
> område. (X1.5)

X1,3 på 1D Mark II, men det gør jo ikke området dårligere Har du selv
24-70?

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 20:41

"Jens Bruun"
> [...]
> fattig i objektiver og flash, og så napper jeg nok en 17-40 eller 70-200,

Ja - hva kan jeg sige Nikon har ikke leveret varen med D2H,
så jeg er klar til at skifte over, 1DmII ser på papiret ud til at
være tæt på det jeg har brug for og de lange teler har IS og
er væsentligt billigere end Nikon, så efter 25+ år som loyal
Nikon mand er det slut.
17-40 blir til 23-53mm på 1DmII, lyder fornuftigt, den må jeg
kigge på. -max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-04 20:12

-max- wrote:

> Endnu et menneske billede "den følsomme side" -max-

Det ærger mig lidt, at jeg aldrig får set de billeder du annoncerer,
kunne du ikke lægge dem på et web-site, du behøver ikke at lave
noget fornemt, et directory med filerne er fint nok til mig.

En anden mulighed er, at du lægger dem på www.fotokritik.dk - der
risikerer du ligefrem, at få kritik af billederne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-05-04 20:30

"Niels Ebbesen"
> [...]
>
> En anden mulighed er, at du lægger dem på www.fotokritik.dk - der
> risikerer du ligefrem, at få kritik af billederne...

Niels det passer ikke at jeg aldrig lægger billederne på
et site så alle kan se dem, men indtil videre ligger de fleste
på photosig.com, som jeg må indrømme jeg foretrækker,
frem for de danske sites - fordi - jeg der kan blive inspireret
af fotografer fra hele verden og få tips til bla. hvor og hvornår
der er gang i fuglene, eller anden for mig interessant info, jeg
har åbne invitationer til at bo hvis jeg skulle være i nabolaget,
i usa, indien og argentina, og jeg rejser hele tiden, så jeg syns
det er et hyggeligt site. Alle Argentina billederne ligger her:
http://www.photosig.com/go/users/viewportfolio?id=114985
bliv medlem og se dem i fuld størrelse, det er gratis og du kan
bruge hotmail, hvis du er bange for spam, men de er gode nok,
der er ikke kommet een eneste uopfordret mail fra dem. -max-

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-05-04 21:22

";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev:

>Alle Argentina billederne ligger her:
>http://www.photosig.com/go/users/viewportfolio?id=114985

Tak! De jeg får lov at se, er meget seværdige. Jeg er aldeles ikke
enig i at fuglebillederne er kedelige.

>bliv medlem og se dem i fuld størrelse

Det gider jeg ikke.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-05-04 21:18

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev:

>Det ærger mig lidt, at jeg aldrig får set de billeder du annoncerer,

Samme her. Der er ikke for meget af den slags i gruppen her, og de af
max' fotos jeg har set, har været værd at se.

>et directory med filerne er fint nok til mig.

Ja, eller bare et direkte link til billedet.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Benjamin Andresen

Dato : 02-05-04 22:21

Tja.. Hårde mænd er vel også til kattekillinger :)
Damen i ve. hjørne kunne måske godt udelades efter min mening ellers nice..
mvh
Benjamin