Kan man "nulstille" en nokia?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-05-04 09:12

Hej,

Kan det lade sig gøre(uden kabler og software) at nulstille/resette en nokia
3200, således at den er som den kom fra fabrikken? Jeg mener hermed ikke
bare at "genetablér fabriksindtillinger", men slette ALT. Både entries i
ordbogen, ringetoner osv + evt genskabelse af de logo'er og ringetoner der
lå i telefonene fra fabrikken.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 02-05-04 10:38

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> Både entries i ordbogen, ringetoner osv + evt genskabelse af de
> logo'er og ringetoner der lå i telefonene fra fabrikken.

Hej

Ja du skal ind i Gendan Fabriksindstillinger... hvor du skal bruge en kode
som er 12345...

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-05-04 10:44

> Hej
>
> Ja du skal ind i Gendan Fabriksindstillinger... hvor du skal bruge en kode
> [...]

Det var netop det jeg skrev ikke ville, da det ikke ændrer ret meget.

/Thomas

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 02-05-04 10:38

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> Både entries i ordbogen, ringetoner osv + evt genskabelse af de
> logo'er og ringetoner der lå i telefonene fra fabrikken.

Det er det eneste du kan gøre...

Fra : Harris Jeppson

Dato : 03-05-04 07:52

Har læst at på 3650 og 7650, skulle følgende kode gøre det *#7370#
ved ikke selv om det virker.

Hilsen Harris.