Er der nogen der skal ud og se på nye Volv~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-04 09:04

http://bryllup.tv2.dk/article.php?id=688202

80 stk Volvo S80, som Volvo har udlånt til det snart forestående bryllup,
skulle ankomme i Helsingør kl 13.20 og derefter køre med Politi eskorte til
København.
Det er sq nok en laaang "kø" af S80'ere

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-04 10:19

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
>
> 80 stk Volvo S80, som Volvo har udlånt til det snart forestående bryllup,
> skulle ankomme i Helsingør kl 13.20 og derefter køre med Politi eskorte

Det bliver lidt af:
"Hov der kommer en til!"
Er de med Kongekrone ? eller kan de fås billigt som brugte, de skal vel
renses for røgelse

Jeg skal nu på Kastellet i en Hupmobile 1924 se binaer
--
Møller

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-05-04 17:55

Møller wrote:

> Det bliver lidt af:
> "Hov der kommer en til!"

Det minder mig om engang for nogle år siden, hvor der var DeTomaso træf i
DK, og jeg mødte hele "dynen" på Helsingør motorvejen, er du gal der blev
savlet og kikket, der var ret mange

> Er de med Kongekrone ?

Jeg aner det ikke, nogen andre der ved det ?

> eller kan de fås billigt som brugte,

Ifølge artiklen er de kun lånt ud af Volvo, så de skal vel tilbage til
Sverige bagefter ?

> de skal
> vel renses for røgelse

> Jeg skal nu på Kastellet i en Hupmobile 1924 se binaer

Den ser da ret fin ud, var der veteran træf i dag ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Deaster

Dato : 02-05-04 19:19

Per Beer Hansen wrote:

> [...]
>
> Jeg aner det ikke, nogen andre der ved det ?

> Ifølge artiklen er de kun lånt ud af Volvo, så de skal vel tilbage til

Nope, de bliver solgt hos danske forhandlere bagefter.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Morten Petersen

Dato : 02-05-04 20:35

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Nope, de bliver solgt hos danske forhandlere bagefter.

Mon der er et marked for så mange S80ére..??

Med undrende hilsen

Morten Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-04 20:55

"Morten Petersen" <mop007@hotmail.com> wrote in message

> Mon der er et marked for så mange S80ére..??

Det er vel som med svin, er der for mange, falder prisen vel
Eller når mælkekvoten er brugt op: så hældes det blot i kloakken.
Jeg kan da godt skaffe dem af med en hvis det skulle blive ret problem.
--
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-04 20:53

> [...]
>
> Jeg aner det ikke, nogen andre der ved det ?

> Ifølge artiklen er de kun lånt ud af Volvo, så de skal vel tilbage til

Ja der var mange forskellige, skal jeg smide nogle billeder i Binaer.
Huppmobilen blev købt i Australien på e-Bay, på baggrund af nogle billeder
og enkelte e-mail.
Pakket i en kontaminer og sendt til DK, så den fik en lille sørejse med.
Sådan en køb bare betales med VISA; så det er ikke noget problem, men jeg
var stand by, hvis og såfremt hans PC gik ned i timerne før sidste bud, og
så var der jo lige det med tidsforskellen
--
Møller

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-05-04 14:53

Møller wrote:

> Ja der var mange forskellige, skal jeg smide nogle billeder i Binaer.

Ja tak, gerne for mig

> [...]
> problem, men jeg var stand by, hvis og såfremt hans PC gik ned i
> timerne før sidste bud, og så var der jo lige det med tidsforskellen

Hvad var prisen på sådan en svend ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : bme

Dato : 02-05-04 22:33

">

ikke endnu, svenske plader. Men der skal krone på.
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=5&Id=192101

/bo