Netkort til microATX
Fra : Sørensen

Dato : 02-05-04 08:52

Er ved at bygge en micro-ATX PC. kan et alm. netkort sættes i PCI-slottene
hvis man klipper lidt af stålpladen på netkortet ?

Venlig Hilsen Sørensen

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 02-05-04 09:51

"Sørensen" <no@i.dont> wrote:

> Er ved at bygge en micro-ATX PC. kan et alm. netkort sættes i PCI-slottene
> hvis man klipper lidt af stålpladen på netkortet ?

Det skulle der ikke være noget i vejen for.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning Wangerin

Fra : JK

Dato : 02-05-04 10:23

On Sun, 2 May 2004 09:52:00 +0200, "Sørensen" <no@i.dont> wrote:

>Er ved at bygge en micro-ATX PC. kan et alm. netkort sættes i PCI-slottene
>hvis man klipper lidt af stålpladen på netkortet ?

Sådan set ja, men læg lige mærke til at skruen sidder i den anden side
på en low-profile-bracket. Derfor kan du lave det af 2 brackets: den
fra dit netkort, og een af port-pladerne. Men disse portplader er ofte
ret bløde i metallet.

Andet forslag: brug trådløst netværk og sæt en usb-net'er i den micro
atx maskine.
Dertil et access point. TrendNet access point koster kun 450 kr.

mvh

John

Fra : Sørensen

Dato : 02-05-04 14:09

"JK" <junk@mailzone.com> skrev
> [...]
> atx maskine.
> Dertil et access point. TrendNet access point koster kun 450 kr.

Takker!
men Jeg har nogle netkort til 25kr liggende så dem vil jeg nok bruge

vh. Sørensen