Opbevaring af vinterdæk på loft
Fra : Lars

Dato : 02-05-04 08:22

Hej NG !

Jeg er lidt træt af at mine vinterdæk står og fylder i garagen, og ville
egenligt gerne sende dem på sommerferie oppe på loftet.
Vil dækkene tage skade af at blive opbevaret på loftet.
Det jeg tænker på er at der jo bliver temmeligt varmt på sådan et loft om
sommeren, om gummiet på nogen måde vil tage skade af det.

mvh
Lars

Fra : bme

Dato : 02-05-04 09:24

> Vil dækkene tage skade af at blive opbevaret på loftet.
> Det jeg tænker på er at der jo bliver temmeligt varmt på sådan et loft om
> sommeren, om gummiet på nogen måde vil tage skade af det.

Det anbefales at opbevare dem mørkt, tørt og køligt - derved har du vist
fået svar på dit spørgsmål.

/bo