MS Windows
briani 27239
Backup i xp
Fra : Benny

Dato : 01-05-04 21:22

hej ng
hvor er det nu backup-programmet ligger i winxp og hvad hedder det?

Det er der, men det skal findes frem, mener jeg at have hørt.

Hilsen benny

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-05-04 22:16

"Benny" <benny@sny.der> skrev:

>hvor er det nu backup-programmet ligger i winxp og hvad hedder det?

>Det er der, men det skal findes frem, mener jeg at have hørt.

Det er rigtigt, medmindre du har en barberet oem-udgave. Jeg orker
ikke at rode skiven frem nu, men svjh. ligger den under VALUEADD eller
lign., søg på ntbackup. Dette gælder xp home, i xp pro optræder den
vidst default i tilføj/fjern.

NB den kan ikke læse backupfilerne fra det tilsv. program i win98 /
me.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 01-05-04 22:37

Peter Loumann wrote:

> NB den kan ikke læse backupfilerne fra det tilsv. program i win98 /
> me.

....hvilket er dybt go'nat!!!

Lars

Fra : Benny

Dato : 01-05-04 22:49

> ...hvilket er dybt go'nat!!!
>
> Lars

Det er der sq meget der er i den her branche

Fra : Benny

Dato : 01-05-04 22:48

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> me.
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

Tak min gode mand, men den ku heller ikke skrive direkte til en cd-rw.

Osse ligemeget for nu bruger jeg bare stones kopikontrol. Osse meget
lettere, for der er filerne lige til at kopiere fra.

Men ellers tak for hjælpen.

Benny

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-05-04 23:42

"Benny" <benny@sny.der> skrev:

>Tak min gode mand,

Nå nå ...

>men den ku heller ikke skrive direkte til en cd-rw.

Hmmm - det har jeg vist aldrig bedt den om. Det er jo ingen sag at
smide backup-filen i en export-mappe og brænde den bagefter.

>Osse ligemeget for nu bruger jeg bare stones kopikontrol. Osse meget
>lettere, for der er filerne lige til at kopiere fra.

Alle tiders!

>Men ellers tak for hjælpen.

Derfor ikke.

http://pedalo.dk/thailand/