Camping i Cinque Terre området
Fra : EBS

Dato : 01-05-04 20:56

hej
Vi planlægger campingferie i Lerici. Vi har fået anbefalet Camping
Maralunga, men der ser ud til, at det er en meget lille plads - er der
i det hale taget plads til en campingvogn?
Er der nogen der kender denne plads - eller er der nogen, der kan
anbefale andre pladser i området?

hilsen EBS

Fra : Harry

Dato : 02-05-04 11:57

ebbes@post3.tele.dk (EBS) wrote in message news:<3ae9ef43.0405011155.eced1b2@posting.google.com>...
> [...]
> i det hale taget plads til en campingvogn?
> Er der nogen der kender denne plads - eller er der nogen, der kan

5Terre ligger på den liguriske kyst, helt afgjort den smukkeste kyst
langs Middelhavet., Se engang her:

http://www.nyditalien.dk/ligurien/ligurien.html

Der er flere campingpladser ved 5Terre, men de har på grund af de
stejle kystforhold flere ting tilfælles: de er anlagt på terrasser og
det kniber med plads til større campingvogne og store fortelte. Til
gengæld er der altid god skygge på næsten alle pladser langs denne
kyststrækning.
Der ligger en enkelt kort beskrivelse af pladsen her:
http://www.hanses-campingsider.dk/campingpladser/ital_favorit.htm
Jeg ved ikke om det hjælper dig ret meget, men ellers kan du jo
benytte dig af campistens fordele: se pladser inden du kører ind på
dem. Bestem dig på stedet og passer forholdene dig ikke, kan du flytte
næste morgen. Vi har altid rejst på denne måde og er sjældent blevet
skuffet men er da også vendt om i indkørslen adskillige steder.
Men det er da også muligt at sende en mail til en ønsket plads og
spørge om de har en stor parcel. Angiv dine min.krav. Skriver man på
engelsk, vil man næsten altid få svar.
m.v.h. Harry