helt ultrasimpelt cms
Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-05-04 19:54

Hej med jer ...

Den har jo været oppe at vende før - men ikke nok til at den løste mit
problem. Jeg har brug for et meget simpelt CMS, der sætter webmasteren i
stand til følgende:

At lægge referater (eks. fra bestyrelsesmøder) på siden inklusiv en lille
"nyhed" på forsiden. Det skal jo også kunne bruges til mødeindkaldelser ...

At udskifte listen med bestyrelsesmedlemmer.

Evt. adgang til mailliste.

Der er brug for en art WYSIWYG editor, så teksten kan præ-formatteres.

Findes der sådan et (som også er afprøvet) som ikke er et af de store med
alt for mange muligheder ...

ras

Fra : Carzten Christensen

Dato : 02-05-04 19:38

Well, jeg bruger e107 ( e107.org )
Du kan evt se min hjemmeside http://carzten.dk
Jeg syntes den kan det den skal uden for mange dikkedarer.

Ang. Mødeindkaldelser har en af mine kolleger lavet et plugin til
e107, som hedder Postbud. du kan finde det på http://janz.dk

mvh, Carsten