Madonna - What it feels like for a girl
Fra : Kim Petersen

Dato : 30-04-01 20:49

Hej alle

Egentlig synes jeg vældig godt om Madonna, og jeg har en 5-6 plader med
hende, men hendes Music synes jeg er rædselsfuld. Og dog... What it feels
like for a girl synes jeg er forrygende, den er meget mere over i retningen
af Ray Of Light osv.

Derfor vil jeg gerne købe singlen, specielt for at få fat i de gode mix der
sikkert er af nummeret, men til min skræk ser jeg at der findes 4 (?)
singler, foruden den "originale", hvor der er skiftevis det ene og det andet
mix på.

Og nu mit spørgsmål: Jeg vil egentlig gerne købe dem alle, og så alligevel
ikke. Så vidt jeg kan se kan man måske købe 3 og så have alle mixes. Men er
der nogle af mix'ene det ikke er værd at have?

Fra : CybaMerc

Dato : 01-05-01 20:38

A long time ago in a galaxy far, far away....
Kim Petersen wrote:

[snip]

>Og nu mit spørgsmål: Jeg vil egentlig gerne købe dem alle, og så alligevel
>ikke. Så vidt jeg kan se kan man måske købe 3 og så have alle mixes. Men er
>der nogle af mix'ene det ikke er værd at have?

Det, der bliver spillet i radio'en og på diskoteker er Above and
Beyond mixet, hvilket efter min mening også er det bedste remix (af
dem jeg har hørt). De to Oakenfold mixes er temmeligt intetsigende.

Men Above and Beyond Club Mix'et er helt sikkert udmærket.

Fra : Jöinz

Dato : 01-05-01 22:08

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> wrote in message

> Det, der bliver spillet i radio'en og på diskoteker er Above and
> Beyond mixet, hvilket efter min mening også er det bedste remix (af
> dem jeg har hørt). De to Oakenfold mixes er temmeligt intetsigende.

Yep! Helt enig. Få fat i Above and Beyond remixet. Det holder.

/DJ Jöinz

Fra : SpaceFrog

Dato : 01-05-01 22:52

"Kim Petersen" <kems@mail.tele.dk> wrote in message
SNIP
> [...]
er
> der nogle af mix'ene det ikke er værd at have?

Det er præcis sådan en situation hvor napster på det nærmeste er uundværlig
efter min mening. Desværre er filtrene nu blevet så effektive at man skal
være ret udspekuleret for at få fat i den sang eller det mix man søger.
Anyway så kan jeg på det varmeste anbefale det mix der hedder "Above and
Beyond" det er totalt fedt og spilles ofte i radioen.
--
///Mvh SpaceFrog
"That's the remarkable thing about life. No matter how bad it gets it can

Fra : Kim Petersen

Dato : 01-05-01 22:06

> Anyway så kan jeg på det varmeste anbefale det mix der hedder "Above and
> Beyond" det er totalt fedt og spilles ofte i radioen.

Yes, det må være den version jeg jævnligt hører i radioen, specielt i
Go'morgen P3. Den er noget mere dance-agtig end den MP3-udgave jeg har på
arbejde, den er nemlig lidt mere "flad", og jeg vil tro det er
album-udgaven.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af at man med 3 af de 5 singler kan få alle
mix'es inkl. album- og A&B-udgaven. Dem må jeg hellere få bestilt - engage!

Fra : SpaceFrog

Dato : 02-05-01 00:34

> [...]
> Go'morgen P3. Den er noget mere dance-agtig end den MP3-udgave jeg har på
> arbejde, den er nemlig lidt mere "flad", og jeg vil tro det er

Det lyder sandsynligt, A&B er præcis mere dance- og technopræget, som du
skriver, og det er især P3 der spiller den.

Det var jo heldigt :)