Skærme
Fijala 3554
fladskærm
Fra : reno

Dato : 01-05-04 15:44

Jeg står for at skulle købe en fladskærm minimum 17 tommer, hvad ville i
anbefale jeg har 5000 gryn til at bruge hertil, den skal bruges til
kontorpogrammer, og ikke så forfærdelig masse spil.

på forhånd tak.
mvh. reno

Fra : Stone

Dato : 04-05-04 19:03

Hej køb en 19tommer vis du da ikke har meget gode øjne

Fra : reno

Dato : 17-05-04 20:13

Det ku da være man skal det, selv om jeg snart er 50 år, så er mine øjne da
ikke helt dårlige.:=)
mvh. Reno