Motorola A920. Er opgraderingen kommet?
Fra : CogCo

Dato : 01-05-04 15:16

Er der kommet nogen form for opgradiering så det f.eks. er muligt at spille
andet end det ene spil, der følger med telefonen, når man køber den. Fik den
i julegave, så jeg tror ikke at der er nogen ny firmware i den.

Claus

Fra : Thunder

Dato : 04-05-04 01:21

Den blev lovet til slutningen af April, men de har trukket den tilbage så
den skulle komme i slutningen af Maj. Typisk 3 kundepleje:(

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Fra : Per Kofod Hansen

Dato : 04-05-04 13:19

Den Tue, 04 May 2004 02:21:19 +0200. skrev Thunder:

> Den blev lovet til slutningen af April, men de har trukket den tilbage så
> den skulle komme i slutningen af Maj. Typisk 3 kundepleje:(

I takt med at brugere finder flere og flere ting de vil bruge den til, må
3 jo lave flere og flere begrænsninger sådan at de er sikre på det ikke
kan lade sig gøre uden de tjener penge på det :(

Der går rygter om at de vil sørge for at GPS ikke er tilgængeligt for
installerede programmer. Dog er det verificeret at den frigivne svenske
opdatering ikke har denne blokering. Så skulle det gå helt galt kan man
nok få en svensk version i stedet.

--

Mvh Per K. Hansen