MS Windows
briani 27239
XP pro opstart
Fra : Ralph

Dato : 01-05-04 12:50

Hvordan undgår jeg at skulle vælge konti når jeg starter op?

Jeg er kun 1 bruger af pc'en og det irriterer mig at den stopper i opstarten
for at jeg kan vælge den ene konti der er.

RK.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-04 14:11

Ralph skrev:

> Hvordan undgår jeg at skulle vælge konti når jeg starter op?

Det er en god idé at kigge bare en eller to dage tilbage i gruppen
inden man stiller et spørgsmål.

Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: fjerne logon ?
Date: Sat, 1 May 2004 02:47:08 +0200

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-05-04 16:20

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

> [...]

der er forblevet ubesvaret hvis jeg skal tro min newsklient.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 01-05-04 16:33

Peter Loumann skrev i en meddelelse:

> der er forblevet ubesvaret hvis jeg skal tro min newsklient.

Dit spørgsmål har været oppe at vende mange gange i denne gruppe, google
er god til at finde de gamle svar frem.

Der er nok gået noget galt i den nyhedslæser for svaret er kommet:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&c2coff=1&threadm=4092f3a7%240%2423077%24ba624c82%40nntp05.dk.telia.net&rnum=2&prev=/
groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26c2coff%3D1%26q%3D%2
522fjerne%2Blogon%2B%253F%2522%26meta%3D

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-05-04 16:38

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev:

>Peter Loumann skrev i en meddelelse: [...]

>Dit spørgsmål har været oppe at vende mange gange i denne gruppe,

Det var ikke mit spørgsmål.

>google er god til at finde de gamle svar frem.

Enig.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-04 17:00

Peter Loumann skrev:

> der er forblevet ubesvaret hvis jeg skal tro min newsklient.

Det undrer mig.
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=c6v4qb.350.1@tgm.dyndns.dk

--
Hilsen
Madsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-05-04 17:58

>Det undrer mig.
>http://www.google.com/groups?&as_umsgid=c6v4qb.350.1@tgm.dyndns.dk

Også mig ...

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-05-04 18:00

Peter Loumann <me@privacy.net> skrev:

>Også mig ...

Nå, nu linkede Rudi til svaret, så kun min agent godt hente det ned.
Mystiskt!

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Ralph

Dato : 02-05-04 04:57

Tak for "hjælpen".

Var det ikke nemmere bare at svare i stedet for at sende alle de links????

Ralph

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-05-04 12:24

Ralph skrev:

> Var det ikke nemmere bare at svare i stedet for at sende alle
> de links????

Linksene var vel blot for at pointere, at spørgsmålet bliver
stillet så ofte, at folk er ved at være trætte af at besvare
det. Det er trods alt bedre at få et link til en løsning end
slet intet svar.

Prøv at læse: <http://usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html>.

FUT: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.