Billeder af de "moderløse" killinger!
Fra : Louise Viborg

Dato : 01-05-04 11:48

Her er en bunke billeder af vores skønne killinger, som jeg har taget
her til formiddag. Selvom de savner deres mor, er de fuld af glæde og
energi
Billederne er taget oppefra fordi jeg bliver nødt til at sidde i
"sikkerhed" oppe i sofaen, eller kravler de op ad mine bukseben *G*
Det er måske ikke lige så interessant at tage billeder af *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-05-04 12:34

Årh hvor er de dejlige, Louise!
Men - du må sgi da ikke lave sådan en overskrift! Jo, jeg så godt
anførselstegnene, men som tingene nu er (har været). Pyyyha!
--
Knus fra Ann R

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-05-04 13:00

On Sat, 1 May 2004 13:34:09 +0200, Ann Rudbeck
<webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote:

>Årh hvor er de dejlige, Louise!
>Men - du må sgi da ikke lave sådan en overskrift! Jo, jeg så godt
>anførselstegnene, men som tingene nu er (har været). Pyyyha!

Sorry sorry Det er jo derfor der er gåseøjne De er jo kun
moderløse i en periode

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 01-05-04 15:02

Hej Louise,

Må jeg have lov til at spørge til racen? (er ikke så uddannet så jeg kan se
det 100% ved små killinger).

Men de er godt nok vidunderlige.

Hvad med moren - hvorfor er de moderløse??

Hilsen
Tine

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-05-04 15:26

On Sat, 1 May 2004 16:01:43 +0200, "Kasper Jørgensen"
<Nukleuz@mail.dk> wrote:

> [...]
>det 100% ved små killinger).
>
>Men de er godt nok vidunderlige.
>
>Hvad med moren - hvorfor er de moderløse??

Hej Tine!
Det er vores kuld norske skovkatte Du kan læse tråden "BlueBell er
blevet indlagt". Det er derfor de er moderløse for en tid, men det
lader til at deres mor forhåbentlig kommer hjem på mandag!!!!!

Fra : jobe

Dato : 02-05-04 20:16

du får godt nok nogen dejlige killinger hold da op hvor er de søde.

har den lille babe det godt?

knus fra bettina

Fra : Louise Viborg

Dato : 02-05-04 20:42

On Sun, 2 May 2004 21:16:02 +0200, "jobe" <j.moeller@oncable.dk>
wrote:

>du får godt nok nogen dejlige killinger hold da op hvor er de søde.
>
>har den lille babe det godt?
>
>knus fra bettina

Hej Betina!
Mange tak skal du ha
Ja, Babe har det rigtig godt Hun er faktisk lige blevet solgt
idag, til en sød familie i Hvidovre. Hun er ikke flyttet endnu, for vi
skal lige finde en dag hvor vi kan komme med hende. Hold op hvor
bliver det svørt at gå af med hende *snøft*

Fra : jobe

Dato : 03-05-04 08:59

jeg kan goddt forstå det bliver svært hun er godt nok dejlig.
men bare hun får det godt så skal det nok gå.
hilsen bettina