Død Renault Megáne 1,4 RN
Fra : Henrik W

Dato : 01-05-04 11:31

Halløj i kaffeklubben.

Mine forældres Megáne 1,4 RN fra 2000 (den faceliftede) er helt død. Der
sker ingenting når man drejer nøglen.

Kan det være akkumulatoren, der er stået af? Og hvis det er, skal
startspærren så kodes igen, fordi den har stået uden strøm, eller har
den et seperat back-up batteri?

Eller kan det være en løs stelforbindelse?

Der har ikke været problemer med strømmen i den før, og den virkede fint
igår aftes, men vil altså ingenting her til formiddag.

Håber I har nogle guldkorn.

--
/Henrik W
"The difference between stupidity and genius is that genius has its

Fra : p.jarnbak

Dato : 01-05-04 13:59

"Henrik W" <wmazemanXXX@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> den et seperat back-up batteri?
>
> Eller kan det være en løs stelforbindelse?

Hvis loftlys i kabinen og parkeringslys ikke virker er det nok et batteri
der er faldet
sammen eller en løs polsko,også på batteriet.Ellers tændingslås og
sikringer.Der er også lige
den med glemt lys, så det bare er et fladt batteri,prøv at se positionen på
lyskontakt.Der er sikkert
også mange andre spændende muligheder, men det her er en start.
Hej Palle