Juhuuuuuuuuuuuuuuu!
Fra : Puntofisken

Dato : 01-05-04 11:21

ENDELIG lykkedes det mig at få et kamera der virker - og jeg har søreme fået
et brugbart billede af min tøbelmiger (møbeltiger hehe) med sut i munden. Se
selv her:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=758&folder=885&limit_start=0&limit_user=15

Han er da nuser med den sut i munden

Trine

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-05-04 11:21

On Sat, 1 May 2004 12:20:33 +0200, "Puntofisken" <schou8@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>et brugbart billede af min tøbelmiger (møbeltiger hehe) med sut i munden. Se

Neeiiii hvor er det bare kært! *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Birgitte Stenskjær

Dato : 01-05-04 11:28

"Puntofisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fået
> et brugbart billede af min tøbelmiger (møbeltiger hehe) med sut i munden.

Hej Trine
Jeg er nu vil med dyne katten
Det minder mig om hvor *sjovt* det er at skifte sengetøj her i huset*SS*
Faktisk skulle man tro, at med så mange hjælpere jeg har, så skulle det gå
som en leg, men akkkk...
Varme hilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Puntofisken

Dato : 01-05-04 14:50

Det er det værste ved at have en vis forkærlighed for at bore næsen ned i
dyner/puder - man er FYLDT med kattehår når man kommer op igen *g*

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-05-04 12:38

On 2004-05-01 12:20:33 +0200, "Puntofisken" <schou8@hotmail.com> said:
> Han er da nuser med den sut i munden

Ingen modsigelser herfra! Super billede og model *gg*
--
Knus fra Ann R

Fra : Puntofisken

Dato : 01-05-04 14:51

Det må vist være beviset på at katten for det første er fotogen - og for det
andet at jeg har valgt et ordentligt kamera!

Jeg skal nok smide flere op af ham hvis jeg får nogle ordentlige

Fra : zasha

Dato : 01-05-04 18:59

> [...]
fået
> et brugbart billede af min tøbelmiger (møbeltiger hehe) med sut i munden.

Hej Trine :)
Sikke da en usædvanlig dejlig tøbelmiger (herligt udtryk iøvrigt *G*)'
Har siddet og grinet (og smilet) kosteligt af billederne, den kat er vist
også en lille skælm *smil*
Fine billeder, også af "sutte-migeren"

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk
og
http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Puntofisken

Dato : 02-05-04 11:30

Hej Heidi

Ja, han er en værre bandit ham den bette - men han er superdejlig så han får
jo lov til lidt af hvert. Det rigtig sjove er at han indimellem tror han er
en hund - så skal jeg smide med sutten og så FISER han efter den. Det giver
altså nogle gode grin - han ramlede engang direke ind i en taske fordi han
ikke så andet end sutten han skulle efter, og så sent som i går ræsede han
op over en sofa der stod i vejen da han skulle efter sutten. Det plejer han
at gøre, det sjove var at han sådan reeeeeeeeent tilfældigt røg hen over
sofabordet for at komme efter sutten. Det ved han ellers godt han ikke må -
men jeg nåede ikke at skælde ham ud, jeg vendte bare ryggen til og grinede
*g*

Yup, det er et superskønt udtryk - og er ganske rammende til at beskrive mit
lille kræ ..... til daglig kalder jeg ham bare "miger", det reagerer han ski

Fra : Gaby

Dato : 02-05-04 21:24

Hejsan :0)

Nej hvor er han bare nusersød. Det er lidt sjovt, men han ligner vores lille
Miv fuldstændigt.
Det er nogle rigtig søde og gode billeder
Varme hilsner
Gabrielle

Fra : Puntofisken

Dato : 02-05-04 21:57

Af hjertet tak for de pæne ord - både fra mig og fra migeren som har pakeret
sit luksuslegeme i sengen *G*

Trine