Filmsoundtrack - hvilket er bedst?
Fra : Martin Andersen

Dato : 01-05-04 11:08

Hvis I skulle bedømme Terminator 1, Terminator 2 og Terminator 3
soundtracket, hvilket vil I så synes er det bedste?

Har lige fået fat i alle 3, synes umiddelbart T1'eren er bedst.

Fra : Taba

Dato : 01-05-04 12:37

> Har lige fået fat i alle 3, synes umiddelbart T1'eren er bedst.

Øv, har endnu ikke hørt 1'eren (udover i filmen s'følig). Men mht. om 2'eren
eller 3'eren er bedst, synes jeg faktisk er 3'eren er bedre end 2'eren.
2'eren synes jeg ikke rigtigt man kan høre alene (med undtagelse af numrene
"desert suite" og s'følig tema sangen).
3'eren derimod synes jeg man sagtens kan holde ud at høre på alene uden
filmen, der er mere musik over det i modsætning til 2'eren der nærmest er en
masse syntetiske lydeffekter der er smidt på....

/Taba, som vil ud og få fat i soundtracket til 1'eren

Fra : J

Dato : 01-05-04 13:56

"Taba" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> masse syntetiske lydeffekter der er smidt på....
>
> /Taba, som vil ud og få fat i soundtracket til 1'eren

Jer er enig med dig, Taba. Etteren har jeg ikke hørt uden billeder på, men
to'eren er IMHO alt for støjende og kaotisk. Den tredje er derimod bestemt
til at holde ud at høre på! Hvis du finder OST'en til T1, så må du gerne
lige poste hvor!

Jonas

Fra : Devast8or

Dato : 01-05-04 16:23

J wrote:
> [...]
> på, men to'eren er IMHO alt for støjende og kaotisk. Den tredje er
> derimod bestemt til at holde ud at høre på! Hvis du finder OST'en til

eBay er din ven ;)

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=26723&item=40098492
04&rd=1
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=307&item=4010255206
&rd=1
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=307&item=4010634336
&rd=1

og på LP :)
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=1081&item=401051250
6&rd=1

(nu håber jeg så det er de rigtige, men det ser sådan ud).

Devast8or

Fra : J

Dato : 01-05-04 20:17

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> 6&rd=1
>
> (nu håber jeg så det er de rigtige, men det ser sådan ud).

Jeg bukker og takker, også til Martin Andersen.
Jeg er nu mere sådan en "du kan få den i Stereo Studio"-fyr, og er ikke
meget for alt det med postordre og restordre og arrestordre og hvad det nu
hedder...

Jonas

Fra : Devast8or

Dato : 01-05-04 20:34

J wrote:
> [...]
> Jeg er nu mere sådan en "du kan få den i Stereo Studio"-fyr, og er
> ikke meget for alt det med postordre og restordre og arrestordre og

Heh, ok. Men nu ved du hvor du kan få den hvis ikke StereoStudio har den ;)

(og det er meget nemt at handle på eBay).

Devast8or

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-05-04 16:22

> til at holde ud at høre på! Hvis du finder OST'en til T1, så må du gerne
> lige poste hvor!

Ligger herinde:
http://www.suprnova.org/

under Musik/Soundtracks