transportkasse ?
Fra : jytte jensen

Dato : 01-05-04 10:55

hej
Jeg skal have anskaffet en transportkasse til min mis. Men jeg har ikke
så meget fidus til de der plastikfiduser man kan købe hos dyrehandlerne,
jeg ville gerne have en af noget rigtig naturflet eller hvad det nu
hedder.
Er der nogle der har erfaring med sådan en og hvor kan man købe det ?

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-05-04 12:22

On 2004-05-01 11:54:34 +0200, jytte jensen <merkur11KATTE@BAKKEesenet.dk> said:

> [...]
> hedder.
> Er der nogle der har erfaring med sådan en og hvor kan man købe det ?

Jeg har set dem hos mange dyrehandlere. Men.. adskillige af de
kattebøger jeg har læst advarer mod dem, fordi "lukketøjet" - der ofte
er læderremme - ikke holder lågen helt til. Det, og selve kurveflettet,
der kan give sig, _kan_ betyde at en desperat kat, der vil uuud,
faktisk kan vride sig fri. Det sker ikke med plastkasserne, der også er
godkendt til f.eks. flytransport, fordi de er ret solide
--
Knus fra Ann R