Hvilke RTS synes I er fedest?
Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-05-04 09:12

Som subj. siger..

Min liste (top5) ser sådan ud:

1. C&C Tiberian Sun, godt gameplay der holder endnu + en god historie.
2. WarCraft III, også et godt gameplay, er ikke nået så langt at jeg kan
udtale mig om historien endnu.
3. Red Alert 2 Yuri's Revenge, fedt payback fra Yuri himself, giver det
nødvendige boost til spillet.
4. C&C Generals, skal lige vænne mig til 3D grafikken, men et fedt spil.
5. C&C Tiberian Dawn, godt gammelt spil der lige kan snige sig med på
listen,

Laziter laziter@NOSPAMmailme.dk (fjern NOSPAM)
Besøg mit Command & Conquer forum:
http://command-conquer.dyndns.dk/

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 01-05-04 10:46

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4. C&C Generals, skal lige vænne mig til 3D grafikken, men et fedt spil.
> 5. C&C Tiberian Dawn, godt gammelt spil der lige kan snige sig med på

Star Craft: Brood War uden tvivl :)

/Tobias

Fra : Gismo

Dato : 01-05-04 11:04

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> spil.
> 5. C&C Tiberian Dawn, godt gammelt spil der lige kan snige sig med på

1: StarCraft - Broodwar
2: wc3
3: red alert 1
4: c&c (det første)
5: TA

--
Gismo

Fra : iddqd

Dato : 01-05-04 14:36

Laziter [9440] wrote:
> Som subj. siger..

1. Dune 2
2. Ground Control
3. C&C
4. C&C Red Alert

Største skuffelser i genren

1. C&C Generals
2. C&C Tiberian Sun

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Brian Lund

Dato : 01-05-04 15:34

> [...]
> 4. C&C Generals, skal lige vænne mig til 3D grafikken, men et fedt spil.
> 5. C&C Tiberian Dawn, godt gammelt spil der lige kan snige sig med på

1.) Dune 2
2.) Red Alert (1)
3.) Command and Conquer (1)
4.) Warcraft 2
5.) Empire Earth

Jeg synes også om; Warcraft 1, Warcraft 3 (Multiplayer), C&C Generals
(Multiplayer), Age of empires, KKND... Og flere jeg ikke kan komme i tanken
om...

Største skuffelser er nok Red Alert 2 og Tiberian Sun...

Brian

Fra : JH

Dato : 03-05-04 10:33

Brian Lund wrote:
> [...]

Min liste:
1) Kohan Immortal Sovereigns
2) Kohan Ahriman's Gift
3) Rise of Nations

Fra : Silver

Dato : 01-05-04 15:53

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> Som subj. siger..
>
> Min liste (top5) ser sådan ud:

1. Rise of Nation (genialt concept hvor både Civ og AoE er incorporeret)
2. Age of Mythology
3. Empire Earth
4. Red Alert Aftermath (syntes det var den sjoveste at spille)
5. Age of Empires 2 Age of Kings

Mvh
Silver.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-05-04 16:27

> [...]
> 4. C&C Generals, skal lige vænne mig til 3D grafikken, men et fedt spil.
> 5. C&C Tiberian Dawn, godt gammelt spil der lige kan snige sig med på

1) WarCraft III (inklusive Frozen Throne Udvidelsespakke)
2) Age of Mythology
3) Age of Kings
4) C&C Generals

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Seph

Dato : 03-05-04 13:50

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> Som subj. siger..

StarCraft - BroodWar, intet er nogensinde kommet tæt på.
WarCraft III - Frozen Throne, ret sjovt spil, god historie, godt i
multiplayer, men kommer ikke i nærheden af StarCraft....

Fra : Karina Nielsen

Dato : 06-05-04 21:42

> [...]
> 4. C&C Generals, skal lige vænne mig til 3D grafikken, men et fedt spil.
> 5. C&C Tiberian Dawn, godt gammelt spil der lige kan snige sig med på

1. C&C Generals - har lige købt det, så skal lige afprøve det noget mere;)
2. C&C Tiberian Sun - godt gammelt spil!
3. Warcraft III - endnu bedre end 2'eren:)
4. Red Alert - blev skuffet over 2'eren:(
5. Simcity 4 - fed grafik....