En lykkelig familie
Fra : liselotte falck

Dato : 01-05-04 09:13

Hej alle sammen
Det er første gang jeg skriver her så bær lige over med mig
Vi har i dag været de lykkelige forældre til lille pelle mis i 15 dage.
Han er bare jordens dejligste misser ( det syntes vi alså)
Pelle har virkeligt bragt liv og glæde tilbage til vores hjem (der
bliver jo så stille og tomt når børnene flytter hjemmefra)
Pelle er en livlig , aktiv og meget meget kælen mis,
jeg vil slutte med at takke Anja Petersen for at hun valgte os til
pelles nye forældre
også en stor tak til Marianne Hellemose for gode råd og støtte i den
første tid.
Puha lige om lidt er jeg ikke længere en der bare læser indlæg, jeg har
rent faktisk selv skrevet et

Med venlig hilsen
liselotte falck
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-05-04 09:31

Hej Liselotte

Dejligt at hører at Pelle trives og at I er så glade for ham.

Giv ham en stor nussetur fra mig.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : liselotte falck

Dato : 01-05-04 10:42

> Marianne Hellemose skrev:
> Hej Liselotte
>
> Dejligt at hører at Pelle trives og at I er så glade for ham.
>
> Giv ham en stor nussetur fra mig.
>
> --
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"
> Mahatma Ghandi
>
> Hej Marianne
Det er hermed ordnet pelle sender et par miav tilbage

Fra : Kate

Dato : 01-05-04 09:47

Hej Liselotte

Velkommen til og tillykke med Pellemissen. Hvor kan vi se ham?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : liselotte falck

Dato : 01-05-04 10:34

> Kate skrev:
> Hej Liselotte
>
> Velkommen til og tillykke med Pellemissen. Hvor kan vi se ham?

> [...]
Hej Kate
Jeg har ikke fået lavet min profil, men pelle kan ses på Anja Petersens
profil. så snart vi har fået taget nogle billeder af ham laver vi en
profil og sætter billederne ind. Takker for velkomsten

Fra : Leyna

Dato : 01-05-04 21:40

On Sat, 1 May 2004 11:34:03 +0200, liselotte falck
<liselotteKATTE@BAKKEfalck-design.dk> wrote:

>Jeg har ikke fået lavet min profil, men pelle kan ses på Anja Petersens
>profil. så snart vi har fået taget nogle billeder af ham laver vi en
>profil og sætter billederne ind. Takker for velkomsten

hehe... en bette gråstibet! De er nu altså også skønne!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Trine

Dato : 01-05-04 17:24

Hejsa
tillykke med missen
og velkommen til siden,
hilsen Trine

Mijav fra mine misser Pelle og Mulle, jeps men "lille" gråstribet hedder
også Pelle.

"liselotte falck" <liselotteKATTE@BAKKEfalck-design.dk> skrev i en
meddelelse news:40935c0f743fa@dk-fritid-dyr-kat.dk...

Fra : zasha

Dato : 01-05-04 19:04

"liselotte falck" <liselotteKATTE@BAKKEfalck-design.dk> skrev i en
meddelelse news:40935c0f743fa@dk-fritid-dyr-kat.dk...
<klip> Vi har i dag været de lykkelige forældre til lille pelle mis i 15
dage.
> Med venlig hilsen
</klip>

Hej "en lykkelig familie"

Tillykke med Pellemissen, han ser sørme også ud til at være en rigtig dejlig
kat *smil*
Håber I får mange gode år sammen :)

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi