MS Windows
briani 27239
Tale med sin pc
Fra : Filip

Dato : 01-05-04 07:57

Hej NG

Jeg prøvede for ca 3 år siden et program som man kunne bruge til at snakke
med sin pc. Man kunne sige en komando, og så gjorde den som den fik besked
på. Programmet virkede ikke særligt forbløffende, men ideen var ret sjov
dengang. Nu kunne jeg godt tænke mig at prøve det igen, og se hvor godt det
er blevet udvikles i de 3 år der er gået. Er der nogen der kender et godt
shareware program der kan det???

Filip

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-05-04 08:08

On Sat, 1 May 2004 08:56:44 +0200, "Filip" <filipravn@FJERN DET MED
STORT get2net.dk> wrote:

>er blevet udvikles i de 3 år der er gået. Er der nogen der kender et godt
>shareware program der kan det???

Jeg kender et operativsystem hvor funktionen virker.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Filip

Dato : 04-05-04 08:35

> Jeg kender et operativsystem hvor funktionen virker.

Det hjælper mig jo ikke særlig meget. Hvad hedder det operativsystem?????

Men jeg er nok mest interesseret i et shareware program til windows

FILIP

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-05-04 14:52

On Tue, 4 May 2004 09:34:46 +0200, "Filip" <filipravn@get2net.dk>
wrote:

>Det hjælper mig jo ikke særlig meget. Hvad hedder det operativsystem?????

OS/2.

>Men jeg er nok mest interesseret i et shareware program til windows

Hvis det skal være rigtigt godt, skal det integreres i OS'et.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-05-04 15:58

Jesper G. Poulsen <Has@none> wrote:

>OS/2.

Og hva' ska' man bruge den oplysning til.

OS2 var et iøvrigt ganske udmærket operativsystem som desværre tabte til Microsoft Windows - Der er ikke udviklet på OS2 siden
midten af 90'erne.....

<mlr>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-05-04 16:41

On Tue, 04 May 2004 16:57:32 +0200, Michael Rasmussen
<mic@NO_SPAMdou.dk> wrote:

>Og hva' ska' man bruge den oplysning til.

At det er lavet og det virker.

>OS2 var et iøvrigt ganske udmærket operativsystem som desværre tabte til Microsoft Windows - Der er ikke udviklet på OS2 siden
>midten af 90'erne.....

Der bliver stadig udviklet på OS/2. Se blandt andet her:
http://www.ecomstation.com

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen