MS Windows
briani 27239
Autostart
Fra : Mr. L.A.

Dato : 30-04-04 22:49

Hej Ng

Hej, er her nogen som kan fortælle mig, hvordan man kan vælge programmer til
ikke at starte, når windows xp starter.

Fra : Olsen

Dato : 30-04-04 23:07

Mr. L.A. wrote:
> Hej, er her nogen som kan fortælle mig, hvordan man kan vælge
> programmer til ikke at starte, når windows xp starter.

Gå til start=>kør=> skriv "MSCONFIG"=> tryk Enter og klik igen på
START.

Så dukker listen op.

Fjern kryds ved de programmer du ikke ønsker skal starte op med
XP. Evt. afslut uden at genstarte. Ved næste start fortæller du
XP at den ikke behøver at minde dig om at du selv har valgt din
egen startmenu.

\Olsen