MS Windows
briani 27239
Explorer lukker ned efter opstart
Fra : Bo Tuborg Jensen

Dato : 30-04-04 20:46

Hej til mine helte

HJÆLP... min explorer i Windows XP lukker ned efter opstart. Outlook kører
perfekt, og koder og internetinstillingerne er korrekte. Hvad kan der være
galt ? Har du/I prøvet noget ligende eller har i en løsning på mit problem,
så plz besvar. Husk på - jeg kan ikke komme på internettet, så løsningen
skal findes andetsteds. På forhånd tak!

Hilsen ZyntecH

Fra : Peter

Dato : 01-05-04 13:27

"Bo Tuborg Jensen" <casa@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
problem,
> så plz besvar. Husk på - jeg kan ikke komme på internettet, så løsningen

Det kan være mange ting, bl.a. spyware, så prøv at køre Ad-aware fra
Lavasoft, som du selvfølgelig allerede har installeret i din putter.
Fjern cookies og temporary files og hvad der ellers må ligge af affald fra
nettet.

Peter B

Fra : Mads

Dato : 01-05-04 15:31

On Fri, 30 Apr 2004 21:45:42 +0200, "Bo Tuborg Jensen"
<casa@jensen.mail.dk> wrote:

> [...]
>så plz besvar. Husk på - jeg kan ikke komme på internettet, så løsningen

En bekendt havde samme problem og det viste sig at
være spyware. En tur med Adaware fra Lavesoft løste
problemet på få minutter.

mvh Mads